|17.bölüm|

351 19 33
                                    

O gün herkes sabahlamıştı.
Ancak Felix hâla uyanmadığından odasına kimse girip çıkmıyordu ve herkes Y.n'e kızgındı hatta Changbin o kadar kızgındı ki gidip Y.n'i øldürmek istiyordu. Ama Felix onu seviyordu.

Y.n, kendi suçunu bildiğinden sabaha kadar ağlamıştı. Ağlamaktan göz torbaları şişmişti. Ama hâla gözleri doluydu.

Changbin kahve almaya gider.Geldiğinde Y.n'e su uzatır ve yanına oturur.

Changbin: Biliyorum belki sende üzgünsün ama emin ol biz perişanız. Eğer Felix'e bir şey olursa-

Y.n: Hayır! Felix'e bir şey olmayacak!. İzin vermiyeceğim.

Y.n'in gözleri hala doludur ve ağlıyordur.

Y.n: Ve evet her şey benim yüzümden biliyorum. Ama ben sevgi nedir bilmiyorum. Çünkü annem ve babam çok ciddiydiler küçük ken sevgi göstermediler. Şimdi annem üstüme titriyor ama nafile.

Y.n: "Küçük ken görülmeyen sevgi, büyüyünce görülmez."~Yazar~

Y.n: Ve sevgini başkalarına gösteremez olursun.

Changbin: Anlıyorum seni ama sende bir az bizi anla. Doğrusu hiç şaşırmadım değil çünkü normalde Felix'i görür görmez bütün kızların üzerine atlaması gerekliydi.

Y.n: Beni o her gördüğü erkeğe aşık olan kızlara benzetmeyin!.

/Changbin içinden:/

Ben bu kızı öldürürüm. Buradan uçucam şuna-.. Tövbe estağfurullah!.

Changbin: Peki, seni anlayışla karşılayacağım. Ama sende bizi anlayışla karşıla.

Y.n: Elimden ne geliyorsa yapmaya çalışacağım.

Changbin: Tamam...Peki,..sorun olmazsa bir şey soracağım.

Y.n: Sor tabii.

Changbin: Y.n bana dürüst ol. Felix ile oda da ne konuştunuz?

Y.n: Ben normalde yalanmı söylüyorum?

Y.n, soruyu cevaplamak istemiyordu. O yüzde lafı dolandırıyordu.

Changbin: Y.n!,..sende neyden bahsettiğimi biliyorsun.

Y.n: Tamam. Anlatıyorum Felix ile konuşmak için odaya çıkmıştık-

Changbin: Kör değilim onu bende gördüm!.

Y.n: Tamam be! ben ayrıntılı anlatmaya çalışıyordum. Her neyse konuşmaya başladık. O benim banyoda olduğu zaman
kaçtığımı,..... Ve..

Changbin: Ve ne?

Y.n: Babamdan bahsetti. Bende-

Bang Chan: Changbin doktor geldi!.

Herkes hızla oturduğu yerden kalkıp, doktorun etrafını kalabalıklaştırdılar.
(Y.n hâla oturuyor.)

Doktor: bay Felix şu an iyi ama onu üzmemeniz ve yormamanız gerekli.
Şimdi sadece bir kişi girebilir. Eğer uyumazsa yarım saat sonra belki iki kişi girebilir. Ha birde unutmadan Y.n adında biri ile konuşmak istiyormuş.

Han jisung: Teşekkürler.

Herkes bir anda Y.n'e baktı.

O sırada Lee Know, Y.n'i görüp şöyle der:

Lee Know: Bekleyin bir saniye, Y.n!

Y.n, ayağa kalkar.

Y.n: Efendim?

Lee Know: Sen gidip Felix ile konuş!

Y.n: Ben yapamam.

Lee Know: Ne demek ben yapamam? Felix, gözünü açar açmaz seninle konuşmak istemiş. Her şeyin sorumlusu sensin!. Şimdi sen gidip Felix ile konuşacaksın!
Hatta Gerekirse özür bile dileyeceksin!.

Y.n'in gözleri dolmuştur.

Y.n: Peki.

Y.n, kapıyı çalar.

Felix: Girebilirsin!...

[Yeni bölümü yazıp yayınlıyorum. Bu bölümden hemen sonra. Umarım beğenirsiniz. Oylamayı unutmayınız, Rica olunur.]
💖💞💕💝💐

Felix ile hayal et |Mafya Vers..|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin