|20.Bölüm|

350 28 37
                                    

Herkes kahvaltı etmek için odalarına çıkmıştır.

O sırada Felix;

Felix: Y.n, ben.. Odaya çıkıp duş alacağım. Sonra da kıyafetimi giyip aşşağıya ineceğim. O sırada sende burada otururmusun? Çünkü asistanım seninle tanışmak istedi.

[Okurlar, Felix'in çok oteli, Holdig ve şirketi olduğundan asistanı olması çok normal.]

Y.n: Asistanın burada mı?

Felix: Yani öyle değil. Bir saat sonra burada olacak.

Y.n: Anladım.

Y.n, aşşağıdayken üyeler gelir ama jeongin bir kahve hapmak istediğini söyler. Y.n'le birlikte yaparlar tam içerlerken Chanbin yine kaslarını göstermeye çalışırken yanlışlıkla Y.n'in kahvesini döker. Kahve, Y.n'in üstüne dökülmüştür.

Y.n: Ahh!..Oww..

Chanbin: Y.n!, Özür dilerim!.

Seungmin mendil uzatır.

Y.n: Sorun değil, Ben hallederim.
Diyip wc'ye gider. Üstünü temizler ama leke kalır.

O yüzden elbise giymek için odaya çıkması gerekir.

O sırada Felix, söylediklerini yapıp havluyu beline sarar. Saçlarını dyson ile kurularken kulaklığını takmış müzik dinliyordur. Aniden kapıyı çalarak içeriye Y.n girer.

Felix'i öylece görür. Ama Felix arkasına dönmüştür. Gözlerini eli ile kapayıp arkasından dolaba ilerlemeye çalışır.

/O sırada Y.n'in iç sesi:/

"Kasları çok güzel görünüyor. Ahh unutmamalı tabii birde saçları.. Ahh! Ne diyorsun Y.n?! Kendine gel siz gerçek bir evlilik yapmadınız.(Mecazen, sevgi anlamında) Bakmıyacağım."

Y.n, yavaşça giyinme odasına girer ve dolaptan bir elbiseyi alır.

O sırada Felix'in hiç sesinin gelmediğini ve makinanın kapalı olduğunu anlar. Felix'in onu burada görmesinden korkar çünkü sonuçta sapık yargısı ortaya çıkabilir.

Odadan hemen çıkmak için tam yelteniyor, Arkasına dönüyordu ki.....
O da ne biri onu dolap ile arasına almıştır.

Arkasını döner ve dudakları arasında bir kaç santim kaldığı Felix'i görür.

[ Bu kadardı. Yoğun istek üzerine bir bölüm daha geldi. Umarım beğenmişsinizdir. Sizi heyecanlandırdığımı düşünüyorum.
See you.. With love..💛💖]

Vote sınırı: 10

(300 kelime)

Felix ile hayal et |Mafya Vers..|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin