Felix ile asistanının odaya çıkması ile
Y.n şunları düşünür;'Nasıl yani şimdi Felix bana kızmayacak mı? Yada sonra mı kızacak? Belki de şu an önemli bir işi olduğundandır.'
Y.n, bunları düşünürken herkes koltukta oturup ona bakıyordur.
O da onların yanına gidip bir koltuğa oturur.Bir sessizlik sonrası ortamın sessizliğini Changbin bozar;
'Y.n, kusuruma bakma ama ben senin nasıl kaçtığını kameralardan anladım
Ve şunu fark ettim yani gerçekten kusuruma bakma ama sen villadan çıkmışsın yani bir insan neden kaçmak yerine taksi bekler ki o saat de?''haa bir de şu var neden karşı villada ki hırsızları izliyorsun? Polisi aramak yerine?'
Y.n:
'O anın şaşkınlığı ile ne yapacağımı bilemedim.'Seungmin:
'Mia, senin arkadaşınmıydı?'Y.n:
'Evet...Arkadaşım..dı..'Bang Chan:
'Arkadaşlarını doğru seçmelisin.'Y.n:
'Çok haklısın..Ama bu konuda.'O sırada Felix ile Arin (asistan) aşşağıya inerler. Felix asistanı uğurlarken Y.n içinden şunları geçirir:
'Şimdi tam zamanı bana kesinlikle kızacak.'
Y.n, oturduğu koltuktan kalkıp Felix, Arin'i uğurlarken bir kaç adım Felix'e yaklaşır.
Felix, kapıyı kapatır ve bir hışınla Y.n'i kolundan tutup odaya götürür.
Kolunu bırakıp onu iter ve Y.n yere düşer.
Felix:
'Ben sana kaçma demedim mi? Bir de beni kandırıp banyo ya gittiğimde kaçıyorsun?''Neden neden birini sevmek bu kadar zor?'
Y.n:
'sen! düsünsene sevmediğin birini, tanımadığın birini nasıl bir kaç günde sevmeye çalışırsın?''Evet haklısın belki öyle ama ben seni çocukluğumda gördüğümden beri seviyorum. Senin babanın benim babama borcu vardı. Borcunu ödeyemedi ve iflas etti. Sonra Borcu için babamla anlaşıp evlenmemiz için anlaşmışlardı. Babam benim seni sevdiğimi biliyordu. Sırf bunun için bunu kabul etti. Baban, sen 12 yasındayken øldü!.'
Yine Felix dolu gözlerle konuşur:
Felix:
'Yapılır mı böyle, sen söyle benim içim nasıl soğuyacak!?'Y.n'in de gözlerinden yaşlar süzülüyordur.
Y.n:
'Söyle bana ben ne yapabilirim. Benim elimde olan bir şey değildi. Hiç düşündünmü belki de benim de sevdiğim biri vardı!.'Felix, Y.n'in sevdiği biri olduğunu duyunca ağlayarak kapının arkasında yere çömelip ağlar.
(Şu şekilde):
Y.n, içinden şunları geçirir:
' Ne dediğinin farkındamısın Y.n,sen şu an olamyan bir şeyi olmuş gibi söylüyorsun. Senin sevdiğin biri yok. Peki neden şimdi böyle bir şekilde Felix'in canını acıtıyorsun!? Bunu yapma senin Felix'i sevdiğini kabul etmemenin tek sebebi sen hiç sevmeyi bilmezsin, seni hiç kimse sevmedi bu şekilde onun da hayatını mahvedemezsin!'
Y.n, Felix'in yanına bacaklarının üzerinde sürünerek gidip, eli ile kollarını yüzünden çekmeye çalışır.
Ama ona her dokunduğunda ağlaması boğuklaşıp hıçkırığa dönüşüyordur.
Felix, Y.n'in ellerini iter ve şöyle der:' Sen.....sen!....gerçekten beni...hiç sevmedin mi?!...'
Y.n:
'Malesef sevemedim..'Felix daha çok ağlamaya başlar.
Felix:
'peki...sevdiğin kişi....kim?!'Y.n, buna tam cevap verecek ken Felix birden düşüp bayılır.
Y.n, ne yapacağını bilemez bir şekilde
Hemen kapıyı açıp salondakilerine ağlayarak bağırır.Y.n:
'Bang Chan,.. Seungmin,...Hyunjin,...Changbin!.
Koşun Felix bayıldı!!'Herkes bir hışınla yukarıya koşar ve Felix'i yerde baygın görürler.
Lee Know:
' Ne oldu!..Felix neden bayıldı?'Y.n:
'Bilmiyorum. Birden bayıldı.'Han jisung ambulansı arar. O sırada Changbin, Bang Chan ve Lee Know Felix'i taşıyıp salondaki koltuğa uzandırırlar.
Az sonra ambulans sirenlerinin sesi gelir ve sedye ile ambulansa taşırlar.
Hastaneye gelirler ve Y.n, bir yerde oturup 'hepsi benim suçum' diye sayıklayıp ağlar.
Herkes çok endişelidir.
(610 kelime)
[ Umarım beğenirsiniz. Yeni bölüm çok istenmişti. Yeni bölümlerde görüşmek dileğiyle...]
💐
🥀Sevgilerle..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Felix ile hayal et |Mafya Vers..|
FanfictionY.n, büyük bir mafya kızıdır. Babası, Y.n'in 12. yaş doğum gününde, Y.n'in gözlerinin önünde ølmüştür. Babasının Felix'in babasına bir borcu vardır borcundan dolayı Y.n ile Felix için bir söz verir. Felix, Y.n'i kaçırır ve aşk tohumları yavaşça topr...