[0]

34 4 4
                                    

kaygı.

Kaygılar insanı öldüren bir çeşit intihar yoludur. Bir cümlenin içerisinde binlerce kelime yatar. Binlerce düşünce dolanır kafanda, asla hangisi doğru anlayamazsın. Birisi kulağına fısıldar aynı anda binlerce soru söyler.

'neden?' 'dur artık' 'bu ne görüntü?' 'kendine gel' 'artık son ver şuna iğrençsin'.

Ben buna korku diyorum, Kaygılardan korkmak. Ağırlığının altından kalkamayacağın korkular. Herkes kaygılar ve düşünceni aynı olarak görüyor ama doğru değil.

İnsan kaygılarından korkar, düşüncelerinden değil.

                                             ***

Kim Taehyung
Lise son sınıf öğrencisiydim bu yıl, 1 gün sonra okullar başlıyordu ve ben mutlaka son yılımı iyi geçirmeliydim.

Sınıfım değişmişti  ben değil, müdür değiştirmişti. Asla ne yapacağımı bilmiyordum yeni sınıf yeni insan demekti, bu ise benim için korku demekti.Eski sınıfımda arkadaşım vardı. Jimin, Park Jimin.

Benim tek sahip olduğum arkadaşımdı ve biz ayrı sınıflarda ne yapacağımızı bilmiyorduk.

Shine/Taehyung

Shine
Taehyung acaba müdürle şu fingirleştiği Halamı mı ayarlasak?
   
                                                                              Taehyung                                                                             Gerizekalı sence o amcik müdür buna kanar mı

Shine
Ya Taehyung
BEN GİTMENİ İSTEMİYORUM
                                                 
                                                                              Taehyung
      Jimin bende istemiyorum ama ben burada    
      bursluyum hiç bir şey söyleyemem o müdüre

Shine
Taehyung sence de tuhaf değil mi?

                                                                              Taehyung
                                                                  Ne tuhaf Jimin?
                                                               [anladı mı yoksa]

Shine
Müdür neden senin sınıf değiştirmeni istiyor?
bildiğim kadarıyla böyle şeyler yalnızca okulda ciddi bir şey olduğunda yapılıyor?

                                                                             Taehyung
    vilmiyorum Jimin herslde değişiklik olmuştyr

Shine
[ilk defa yazım yanlışı yaptı]
[ilk defa]
Peki o zaman okulda görüşürüzzz!

(görüldü)

Öncelikle merhaba!

Ben Vtaelious, bu benim ilk kurgum gibi gözüke bilir ancak ilk kurgum değil. Çoğu kez kurgu yaptım ve kendimi geliştirmeye çalıştım, çünkü aniden düşünüp yazınca uygun gelmiyor.

Bu kurgu üzerinde çok düşündüm. Çünkü okunacağını düşünmüyorum. Çok fazla düşünce var aklımda fic hakkında bu daha bilgilendirme bölümü gibi oldu.

Söylediğim gibi okunacağını düşünmüyorum ama yine de yazacağım. Emeklerim çöp olsun istemiyorum.

görüşmek üzere!!⭐⭐

Kim Taehyung
21 yaşında
Bilim ve teknoloji öğrencisi

Kim Taehyung21 yaşındaBilim ve teknoloji öğrencisi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jeon Jungkook
22 yaşında
Psikoloji öğrencisi

Jeon Jungkook22 yaşındaPsikoloji öğrencisi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
bloody fingers |taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin