Korkular
Kimileri karanlıktan, kimileri yalnız yürümekten, kimileri evde yalnız olmaktan, kimileri yaşlanmaktan, kimileri ise birisini sevmekten korkar.Kim bilir belki de bunlar gerçek korkular değildir.
Karanlıktan değil karanlıkta tek başına olmaktan korkar, yalnız yürümekten değil izlenilmekten korkar, evde yalnız olmaktan değil evde bir ton düşüncelerle tek başına kalmaktan korkar.
İnsan yaşlanmaktan değil de, yalnız yaşlanmaktan, yalnız ölmekten korkar.
Ve ben içimdeki korkularla, kaygılarımla bir kutuya kapatılmıştım. Bir daha açılmamak üzere.
***
Saat 02:15. Titriyordum, deli gibi titriyordum. Gecenin bir vakti uykumdan sıçrayarak uyanmıştım.
Kaç dakika geçti saymadım, sayamadım. Belki yarım belki bir saat öylece kalakaldım.
Gördüğüm rüya beni derinden etkilemişti.
' kaça bileceğini mi sanıyorsun?'
' Kaçış yolun yok Kim Taehyung. Kendi yarattığın bu karanlık odada tek kalmaya mahkumsun.'
'Değil bir insan, Tanrı bile seni kurtaramaz.'
"Kes sesini! Konuşma, Hayır, Hayır,Hayır, Yalan söylüyorsun. İnanmıyorum sana!"
' Kabul et artı-'
"Yeter artık! Sus dedim sana!"
' Sen kendini tanıyamayan bir hastasın. Sen bir hastasın Kim Taehyung. Kabullen bu artık.'
Kendi iç sesim bile bana oyun oynuyordu sanki. Bu ne biçim bir rüyaydı? Kiminle konuşuyordum? Konuştuğum kişi kendim miydim? ya da farklı birisi miydi?
Derin bir iç çektim. Saatin sabah olmasına daha vardı. Okula gidecektim ve orada ki insanlar neden nefret ettiğimi bir kez daha görecektim.
***
' Tae, Gerizekalı lan kalksana!'
"Ya ne cıyaklıyorsun kulağımın yanında Jimin"
' Saat diyorum saat, 8 oldu diyorum 8!"
"Ya gerizekalı niye geç uyandırıyorsun geç kalacağız!"
' Uyana mı biliyorsun bok kafa?'
Göz devirip yatağımdan hızla kalkmıştım. Tuvalete gidip kısa bir yüz yıkama ve duştan sonra hızla hazırlanmaya başladım.
40 saattir Jiminin konuşmasına hem gülüp hem de sinirleniyordum.
" Ya yeter ulan! Anladık Jimin geç uyanıyorum da bundan nasıl ilkokulda altıma sıçtığım güne gittin amk"
' Sus yaparım ben!'
"Hadi kancık yürü son 10 dakika kaldı!"
Koşarak yarım saatlik yolu 15 dakikaya gelmiştik
' Taehyung ben sınıfa gidiyorum sende koş geç kaldın.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bloody fingers |taekook
Fiksi Penggemaryıllardır korkunç sorunlar yaşayan Kim Taehyung sessiz bir öğrenciydi. Okula yeni gelen psikoloji okuyan Jeon Jungkook'tan habersiz.