Kahvaltıyı yaptıktan sonra Nicolò diğerleri ile çıkmamaya karar verdi. Her ne kadar ısrar etsemde, bu senin doğum günün desemde dinlemedi. Onlar gittikten sonra ikimizde gidip pijamalarımızı giydik. Nicolò sadece şortla duruyordu ben ise Victoria Secret'in pembe pijama takımıylaydım. Ben mısır patlatmaya uğraşırken Nicolò film seçti.
Klasik aksiyon filmi açmıştı. 2 saatlik bir filmdi ve aşırı sıkıcıydı. Nicolò'nun omzunda yatınca aklıma o gün geldi.
"'Niye bana beni yiyecekmiş gibi bakıyorsun?'
'Film çok sıkıcı çünkü.'
'Sadece bu mu?'
Yüzünde hafif şerefsiz gülüşü belirdi.
'Bana öyle bakma!'
'Tamam tamam.'
Nicolò filmi izlemeye geri döndü. Lalin oturduğu yerden kalkıp Nicolò'nun bacağına oturdu. Ellerini boynuna sardı ve masum bakışlarıyla ona baktı.
'Canım sıkıldı.'
'Ne yapmak istersin?'
Bunu derken boynuma minik öpücükler konduruyordu.
'Bilmem, sen ne istersen.'
Nicolò ani bir şekilde hareketlendi. Lalin onun tek bacağında oturuyordu ve tek eli ile Lalin'i iki bacağının üstüne geçirdi. Lalin onun hareketlerine karşılık olarak bacaklarını beline doladığı anda kızı kucağına aldı. Ellerini sırtına geçirdi.
'Umarım can sıkıntını geçiririm.'
~
'Beni yordun, Nic.'
'Sen kaşındın, Lal.' "
Yüzümde hafif bir gülümseme belirdi.
"Ne oldu? Filmde insanlar ölüyor Lalin izlemiyor musun?"
"Ne? Yok izliyorum."
"Psikopat mısın?"
Yok ben bu çocuğu anlamıyorum. İki romantiklik yap dimi. Yüzümdeki gülümseme anında soldu ve omzundan kafamı kaldırıp ondan biraz uzaklaştım. Filmi izlemeye başladım. Elimdeki mısır kovasını ortamıza koydum. Bu şekilde aramızda daha fazla mesafe olmuş oldu.
Bana ve oturuşuma bakıp güldü.
"Sen bana kırıldın şimdi mı ya?"
"Ne kırılması?"
"Sadece senden uzaklaştım, Nicolò."
Kaşlarımı çatıp filme odaklandım. Şuan Nicolò'nun film yerine beni izlediğinden emindim.
Ortamızdaki patlamış mısır kovasını mutfağa götürdü. Yanıma yaklaşıp bacağıma yattı.
"1. 90 adamı da bacağına yatırdın ya Lalin, sana helal olsun." dedim kendi içimden. Saçları ile oynamaya başladım. Ben bu adama küs kalamadığım kanaatine varmıştım.
Nicolò dikkatli bir şekilde filmi izlerken ben onu izliyordum. Kafasını kaldırıp bana baktı.
"İzlemiyor musun? "
"Seni izlemek daha eğlenceli."
Bacağımdan kalkıp dudağıma öpücük kondurdu ve yeniden yattı. Yarım saat boyunca filmi izlemeyi denedim. Yaklaşık 10 dakika sonra bacağım uyumuştu ve Nicolò'da hissetmiş olacak ki bacağımdan kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Menzogna e bugiardo 'Nicolò Zaniolo
Fanfiction"Hani gitmeyecektin, o gibi olmayacaktın,Nic?" "İnsanlar yalan söyler, Lal. Ben bir yalancıyım."