Вечір

9 0 0
                                    

- Ну що Ден, нове місто, нові можливості та нове життя!
Червоний седан зупиняється на окраїні міста. Ден відчував тривогу ще на в'їзді в Ранновер, але зараз вона посилилася.
- Ми будемо жити тут! - Промовив Грант виходячи з машини
- Скоріше гнити, і за це ми будемо платити 1000 кредитів в місяць? Краще вже жити на вулиці.
- Не будь таким песимістом, краще допоможи затягти речі, нам на 4 поверх.
В квартирі був порядок і чистота, свіжий аромат тільки но випраних покривал. З балкону було видно парк та пару будівель. Кімнату з ним одразу зайняв Ден. Він любив свіже повітря та зелений колір, хоча парк більше був червоний. Через годину хлопці були вже на кухні. Ден готував жарену картоплю. Світла різко не стало.
- Хм? Дивно, мабуть це просто ремонтні роботи - спокійно промовив Грант
- Я думаю що в такому місті буде достатньо електростанцій та генераторів щоб не вимикати світло на ремонтні роботи.
Ден вийшов на балкон, все місто потемніло, майже нічого не видно.
- Мені це не подобається. Грант, у нас ліхтарі є?
Грант дістав ліхтарі та пару воскових свічок. Поставивши їх на стіл вони почали їсти недожарену картоплю. Як тільки Ден доїв то в двері постукались.
- Хто! - Спитав він, стоячи біля них.
- Податок Редам! - Прокричали на тій стороні нічого не зрозумівши Ден не звернув на це уваги.
- Я спати, завтра перший робочій день.
Грант пішов в свою кімнату та зачинився. Ден сидів на балконі та чекав світла.

Але у міста були інші плани на нього...

ЧервонийWhere stories live. Discover now