7 Yıl Önce:
Hayatımı 7 senedir sorularla ve babama karşı kin ve nefret duyma sebebimi açıklayacağım sizlere . Bundan 7 yıl önceydi , gizlice okuldan arkadaşlarla kaçıp biraz eğlendikten sonra eve gelmiştim , babamla annem aralarında bir konuşma geçiyordu ama farklı bir şey sanki kimsenini bilmemesi gereken bir sır gibi sessizce konuşuyorlardı . Babam anneme şu kelimeleri söyledikten sonra benim için her şey yeni başlıyordu:
Babam :Firdevs , sana ne kadar teşekkür etsem o kadar az sen Melis'e gerçek annesi olmasan dahi gözün gibi baktın.
Annem:O kadının kızı olmasına ve senin hala sevdiğin kadın olmasına rağmen Melis benim kızım gibi oldu . Onu ben doğurmamış olsam da onu evladım gibi sevdim , hepte seveceğim.
Bunlar ne demekti şimdi ? Hemen gizlice kendimi evden atmıştım , bu duyduklarım neydi peki , neyin nesiydi bu söylenenler ? Annem ne demek gerçek annem değildi ? Babam ve her ne kadar inanmak zor gelse de , annem olmayan ve beni yıllarca büyüten kadının konuşmaları hala beynimde yankılanıyordu. Neler oluyordu bana neydi şimdi bu ? Biri kamera şakası falan mı yapıyordu bana ?Soğuk şeyler lazımdı ; her geçen saniye çok sıcaklıyordum , aklım almıyordu bir türlü . Kendime gelmeliyim , diyordu içimden bir ses biraz yürüdükten sonra eve gitmeli ve soğuk bir duş almalıydım . Evet başka kendime gelemezdim yoksa . Eve geldim ve anahtarları çantamda aramaya başladım . Hay aksi! Neredeler bu lanet olasıcalar ? Sakin olmalıyım,evet anlamamalılar . Derin nefes al , derin nefes al! En sonunda anahtarlarımı da bulduktan sonra , kapıyı açıp içeri girdim . Hayret , aradan 1 saat geçti ben geleli , ama gitmişler anlaşılan . Sevindim buna şu an ; çünkü rol yapacak durumda değilim. Kendimi hızlıca soğuk suyun içine attım beni daha iyi yapabilecek tek şey şu an bu soğuk bir banyonun ardından çıkıp üstümü giyindim ve saçlarımı kuruladım ve evet şimdi yüzleşme zamanı mantıklı olma zamanı tıpkı bir salak gibi kendime tane tane diyordum annem benim...aslında...gerçek...annem...değil. Bu ne demekti şimdi üstelik biyolojik annem babamın sevdiği kadın ne demek benim babam bir kadını seviyordu . O da benim annemi hala anlamıyordum , bilmiyorum düşünüyorum da o zaman anlamamakta diretiyor olabilirdim! Gözümden aniden yaşlar akmaya başlamıştı babam nasıl olurda başka bir kadını anneme tercih ederdi ve yetmemiş ondan olma kızını sahiplenmişti yetmemiş bu kızı evladı yerine koyup büyütmüştü annemin babama karşı sadakatini hala anlamış değilim bu sevgiden başka bir şey değil !
Bundan sonraki 7 yılda babama karşı nefret beslemeye başladım ve annem olacak kişiyi merak ettim ah biyolojik annem doğru ya şu an 18 yaşındayım babamla büyüdükçe çatışma ve kinim arttı ha bu arada adımı öğrendiniz gerçi ben Melis Bayraktar Bayraktar Holding'in tek varisiyim şimdilik benden bu kadar iyi geceler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzünün Unutulan Çocukları
Teen FictionSevgili dostlarım , merhaba ben Melis . Size 11 yaşımda öğrendiğim , bütün hayatımı değiştiren bir sırrımı açıklayarak başlayacağım . Gayri-meşruyum ben , adını bile bilmediğim bir FAHİŞE nin kızı olduğum gerçeğini , bizim dünyamızda kabul edilemez...