1. rész

6.6K 21 0
                                    

- Biztos vagy benne? - kérdeztem Kittit, ahogy egy száll törölközőben sétált ki a fürdőből.
- Igen, biztos! - vágta rá egy pillanat várakozás nélkül.
Felkeltem az ágyról a nyakkendőmet a nyakamba akasztva. Odasétáltam hozzá és megsimogattam az arcát.
- Remegsz. - kérdeztem halkan.
- Igen, mert nagyon izgulok. De biztos vagyok benne. - tette rá a kezemre az ő pici kezét.
- Mondjuk te kérted ezt a szülinapodra... - mosolyogtam.
- Már régóta akartam, de azt mondtad, nem lehet, amíg nem múltam el 18. - nézett rám szúrósan.
- Persze, hogy nem! Azért az mégis durva lenne. És persze illegális... - ráztam meg a fejem.
- Tudod, hogy bírom a gyűrődést! - harapott kissé az ajkába.
- Nekem mondod?
Végignéztem a fiatal lányon, ahogy felnézett rám a nagy gyönyörű boci szemeivel. Elszántnak tűnt.
- Fel kéne öltöznöm... - nézett végig most ő rajtam - Mindjárt itt vannak a vendégek.
Gyorsan előhúztam a telefonomat a zsebemből.
- Tényleg!! Öltözz! - engetem el az arcocskáját, amikor megláttam mennyi az idő.
Kitti odasétált az ággyal szemben lévő kis kanapéhoz. A kanapén két nagyon vékony és apró ruhadarab várta, hogy felöltse a gyönyörű testére.
- Gyönyörű ez a szálloda, Apuci! - huppant le a kanapéra.
- Imádom, amikor így hívsz! Örülök, hogy tetszik, kicsim. - kezdtem el megkötni a nyakkendőmet az ajtóhoz közeli tükör elé állva.
- Tudom, hogy nagyon sokba került kibérelned az egészet erre az estére... - folytatta kissé felemelve a hangját, hogy biztosan meghalljam.
- Nem számít a pénz, csak a boldogságod. - húztam szorosra a nyakamon a nyakkendőt - Egyébként jóban vagyok a tulajjal, segítettem már neki ilyesmit szervezni.
- Hányat is? - kérdezett vissza kiváncsian.
- Ez lesz a hatodik. - hajtottam le az ingem gallérját - De még nem voltam soha Gazda.
- És milyen volt nem résztvenni benne, csak kívülállóként látni, amik történnek?
Kitti felpattant a kanapéról és elindult felém
- De hát már sokszor elmeséltem. És meg is volt az eredménye... - nevettem el magam - Hányszor is élveztél el, amikor először említettem?
- Talán háromszor... - karolta át hátulról a mellkasomat a fiatal lány.
- Szerintem több volt az... - nyúltam hátra, hogy megmarkoljam a combját.

TIZEDIK TÖRTÉNETWhere stories live. Discover now