A szőnyeg közepére tereltem Játékot és a vendégek felé fordítottam.
Szépen lassan a nagy részük elkezdett felénk fordulni és csendesebben beszélgetni.
- Tisztelt Hölgyeim és Uraim, Kedves Vendégeink! Köszönjük, hogy elfogadták meghívásunkat erre a számunkra rendkívül különleges és fontos estére. Ez itt a ma esti Játék. - mutattam felfordított tenyérrel felé mutattam. Játék elképesztően zavarban volt, nem tudta hogy hova nézzen, ezért nagyrészt csak maga előtt bámulta a földet.
- Aki már vett részt ilyen estén, az jól tudja, - folytattam hangosan - hogy a szabályok csak és kizárólag a Játék előzetes kérésétől függnek. Ennek a fiatal Játéknak ez az első ilyen alkalma és egyetlen egy szabály van: Az este különböző szakaszokra lesz osztva. Ezekben az időintervallumokban szigorúan meg van adva, hogy mit lehet csinálni. Ez az egyetlen szabály, amit be kell tartaniuk, Kedves Vendégeink. De biztosíthatjuk önöket, hogx Játék nem fog csalódást okozni és nagyon boldogan és elégedetten fognak hazatérni.
Elismerő halk tapsolás törte meg a finoman sustorgó tömeg hangját, majd egyre többen csatlakoztak az ünnepléshez, mosolyt csalva Játék arcára.
- Kezdődjön is az este! Kedves Vendégeink, Tisztelt Hölgyeim és Uraim! Az est eslő felvonásában, amely mostantól kezdve egy órán át tart, kérjük élvezzék a vendéglátónk nagyszerű főztjét és az italokat. Könnyed beszélgetések közepedte oldják az est eleji hangulatot és kérjük... - fordultam Játék felé - vegyék szemeikkel és kezeikkel szemügyre a ma esti Játékot. Kérjük, csak kézzel érjenek hozzá, egyszerre bármennyien, bárhol! Jó szórakozást! - léptem hátra egyet, hogy több helyet teremtsek Játék körül.
A személyzet elindított a falon egy órát, ami egy kongással jelezte az első felvonás kezdetét.
Néhány vendég határozott lépésekkel, szinte türelmetlenül indult el Játék fele. Egyszerre kb 6an körbeállták. Egy kicsit közelebb kellett lépnem, hogy lássam mi történik, amikor az egyik hölgy, térdig érő fehér ruhában hátrafordult, a mutató, a középső és a hüvelykujjait körkörösen összedörzsolve felém emelte.
- Már is elázott... - húzta fel a szája két sarkát ravasz mosollyal.