4. rész

3.2K 14 0
                                    

Lassan sétáltak a puha, sűrűn szőtt szönyegen. A felhőtlen hangulatuk messziről hallható volt. A jókedvű beszélgetést néha egy-egy férfias mély vagy épp kellemesen nőies nevetés szakította meg. A vendégek egymásba karolva közeledtek. Mosolyogva néztem mostmár Játékra, kiváncsian fürkészve a tekintetét. Először nézett a vendégek irányába, majd szinte ijedten sütötte le a szemeit maga elé. Szépen, vigyázállásban várt, összezárt bokákkal..
- Nézzenek oda! - nyújtotta a karjait Játék felé a férfi, aki először lépett be a kapun.
- - Jó estét! - köszöntem nyugodtan - Köszönjük, hogy eljött! - néztem rá mosolyogva.
- Én köszönöm a meghívást, Gazda. - vigyorgott ragyogo fehér fogakkal a kissé borodtás, szimpatikus férfi - Úgy látom, remek estének nézünk elébe.
Odafordult Játékhoz és a csípőjére tette a kezét. Egészen közel hajolt hozzá és a szemeibe nézett. A maszkja teteje hozzáért Játék homlokához.
- Dehogy... - húzta el hirtelen a fejét - túl korán van még az élvezetekhez. - igazította meg a nyakkendőjét.
Játék nagyot sohajtott és kissé összeszorította a combjait, ahogy a férfi elfordult tőle és az étellel teli asztalhoz indult.
A következő vendég egy kellemes hangú pár volt, ők valamivel fiatalabbak voltak, mint az első férfi.
- Jó estét! - köszöntem nekik is.
- Jó estét, Gazda! - mondták szinkronban félbeszakítva a csevegésüket.
A hölgy hangosan kacagva egy csókot nyomott Játék ajkára, mire a férfi megmarkolta a cicijét a vékony szürke felsőben. Játék egy pillanatra összerezzent, de nem lépett arrébb. A két vendég folytatta az útjat a terem közepe felé, ahogy mögöttük felvonult az egyre sűrűbb sorokat alkotó vendégsereg.
Mindenkinek próbáltam illedelmesen köszönni, de annyian érkeztek egyszerre, hogy ez szinte lehetetlen volt. Egy részük teljesen megállt az ajtóban, végignézve Játékot. Volt, aki finoman megsimogatta az arcát, volt aki a vállát. Egy idősebb, kivételesen gyönyörűen felöltözött hölgy Játék fülébe súgott:
- Ne aggódj kicsim, jól fogunk bánni veled! - simogatta meg az állát.
Néhányan kezet fogtak velem, de egyik sem legeltette a szemét Játékon 2 másodpercnél rövidebb ideig.

TIZEDIK TÖRTÉNETWhere stories live. Discover now