نبدي بالصلاه علي النبي محمد صلي الله عليه وسلام
بسم الله الرحمن الرحيم
بارت: ١٩ صبحا
عند مازن الي سمع كلام عمتو وبنتها ومعرفش ينام
مازن : كان عمال يروح ويجي في الاوضه بعصبيه😡 اعمل اي اعمل اي يارب سعدني يارب اقف معايا مش هستحمل اخسر حد من اهلي و لا هيشوفو مني وشي التاني من النهارده وبعد شويه قرر مازن انو مش هيقول لحد حاجه وهيفضل السكوت وهيشوف هيعملو اي قام مازن لبس بدله ونزل .
مها: بقلق اي ده مالك يا مازن وشك اصفر كده ليه يا حبيبي .
مازن: مافيش ياماما انا كويس .
مها : قربت منه وبصتلو مالك يامازن فكرك مش هعرف ابني مالو فيك اي يابني باين عليك مدايق .
مازن : بعد وشو عن امه مافيش ياماما صدقيني انا كويس .
مها : ولما انت كويس بتبعد وشك عني ليه ها .
فيه الوقت ده نزل مهاب .
مهاب :صباح الخير وراح باس امه وحضن اخوه ❤.
مازن" مها : صباح الخير .
مهاب : مازن انت هتروح الشغل واله هتيجي معايا المستشفي .
مازن : بعصبيه هروح الشغل وانت كمان تتفضل علي الشغل مينفعش استهتارك كده واظن الشغل اهم من اي حاجه وبعد كده روح مترح ما انت عايز ماشي 😡 .
مهاب : بصلو جامد وعرف انو مدايق ماشي يامازن هواظب علي الشغل حاضر .
مازن : طيب يا له علي الشغل قدامي ماتستهترش في شغلك تاني ماشي .
مهاب : تمام يامازن ممكن بقا نمشي علي الشغل انا وانت .
مازن : تمام ياله قدامي .
وكانو هيطلعو من الصالون
مها :طيب لحظه انتو مفطرتوش .
مهاب : لا ياماما انا مش جعان ومليش نفس اصلا .
مازن : وانا كمان مش جعان لو جعت هاكل اي حاجه في الشغل .
مها : طيب كلو حاجه خفيفه .
مازن " مهاب : لا ياماما هناكل في الشركه ياله سلام ياحبيبتي وطلعو من القصر .
مهاب : اقف لحظه يامازن ممكن افهم في اي بقا مالك من الصبح كده .
مازن : فضل باصص النحيه التانيه ومديلو ضهرو مافيش يامهاب بس لازم نركز علي شغلنا احنا مدرين مينفعش الاستهتار ده .
مهاب : قرب منو تمام بصلي بقا كده وفهمني في اي مالك بظبط .
مازن : بعصبيه ماقولت ما فيش انت مش بتفهم وكان هيمش .
مهاب : لا لحظه خد هنا مالك يامازن واخر مره هقولها بحترام فيك اي من علي الصبح كده .
مازن : ماقولتلك مافيش يامهاب انا بس مخنوق شويه مش اكتر يا له بقا نروح علي شغلنا وانت متسبش شغلك لحظه .
مهاب : بصلو ورفع حاجبه ما تكلمش وربع ايدو علي صدرو 🤨
مازن : ماخلاص يامهاب قولتلك مافيش متبقاش رزل بقا .
مهاب : بنفس الوضع وبعدين كمل اغلط كمان وكمان .
مازن : طيب هقولك بس مش دلوقتي بس اعرف ارتب الامور وهقولك علي الاكيد ماشي .
مهاب : ماشي يامازن وانا مستعد اسمعك في اي لحظه .
مازن : قرب من اخوه حضنو ربنا يخليك ليا ومتحرمش منك يا احله اخ في الدنيا وعينو دمعت علي تفكير عمتو وبنتها وانهم عايزين يفرقو بنهم 💕💑 .
مهاب : وله يحرمني منك يا اجمل واحن اخ وحضنو بعض وكل واحد راح علي عربيته
.
( انا ربنا يحميكم من شر السوسه والعقربه بنتها )وصل مازن الشركه
مازن : بدموع 😭يارب عديها علي خير يارب عمتو وندي ميعملو الي قالو عليه امبارح يارب احفظ عيلتي وابعد عنهم اي شر يارب متخلنيش اشوف عليهم حاجه وحشه يارب هما اغله حاجه في حياتي يارب انا مستعد اعمل اي حاجه بس محدش يجي جنب عيلتي وانا مش هسمح لعمتو وبنتها يبعدوني عن عيلتي ماشي من النهارده هيشوفو وشي التاني
أنت تقرأ
حكاية حب
Mystère / Thrillerلو بتدور علي الحب هتلاقي هنا وسط ابطالي حب الاهل وحب الابطال للبطلات وحب البطلات لي الابطال وحب الاخوه