Öncelikle Merhaba ben Ecrin Fadime
13 yaşındayım ve ilk defa kitap yazıcam. O yüzden olmamış olabilir şimdiden kusura bakmayın çok uğraştım iyi okumalar.
💙🦋Annemin Bana kalk diye bağırmasıyla uyandım hava bozuktu. Yağmur yağıyor ve çok şiddetli şekilde rüzgar esiyordu. Uyanır uyanmaz hemen yüzümü yıkadım ve annemin hazırladığı kahvaltıyı yemeye başladım. Biraz yedim ve kalkıp okul için çantamı, elbiselerimi hazırladım. Ve okula gittim hava soğuk olduğu için ayağıma bot üstümede mont giymiştim.
Okulun ilk günü olduğu için heyecanlıyım çünkü artık 5. Sınıf olmuştum. Okula girdiğim anda heyecanım bitmişti çünkü aklıma ödevler ve sıkıcı dersler olduğu geldi. Yeni sınıfım 5-B ye gittim ve bir sıraya oturdum biraz sonra hoca gelmişti. Yeni sınıf hocamız olduğunu söyledi ve önce merhaba çocuklar diyip kendini tanıttı.
(hocanın ağızından)
Sınıfa geldim merhaba çocuklar ben yeni sınıf hocanız Merve Güzel dedim ve masama oturdum ve sınıftaki çocuklar ile ilgili bazı şeyler öğrendim.
(bizden devam)
Hoca kendisini tanıttı ve teker, teker herkeze adını ve bazı şeyleri sordu sıra bana geldiği zaman tam kendimi tanıtıcaktım ama kapı çaldı daha sonra Merve hoca gir diye bağırdı ve kapıyı tıklayan kişi içeri girdi şunları söyledi kusura bakmayın geç kaldım dedi. Bana doğru yürüdü çok havalı ve kocaman duruyordu cidden ve birden yanıma oturdu ben bir an şaşırdım daha sonra sınıfta başka yer olmadığını fark edip birsey demedim. hocaya kendimi tanıttım ben Zeynep Boz dedim ilerde avukat olmak istiyorum ve Aydınlıyım dedim. Yerime oturdum. Daha sonra yanımda oturan havalı çocuk kendini tanıtmaya başladı ve şunları dedi. Merhaba ben Emre Demirel ne olmak istediğim belli değil ve Adanalıyım dedi.Sonra yerine oturdu daha sonra hocayla konuştuk ve teneffüs çaldı herkez dışarı çıkarken ben ile Emre oturuyorduk daha sonra ilk adımı ben attım merhaba dedim oda Bana merhaba dedi ve tanıştık baya konuştuk. Arkadaş olma kararı aldık çok iyi arkadaş olduk.
Arkadaşlar kısa oldu ama kendimi geliştirip uzaticam sayfa sayısını.
😁🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOCA ADAM
FantasyOrta okulda başlamıştı bizim hikayemiz... Mafya olman birsey degistirmez. 💙