(Yıllar sonra)
Aradan tam 12 yıl gecmisti şaşırdınız dimi tam 12 yıl ben avukat olmustum berk ise influencer olmuştu biz çok iyi anlaşıyorduk yakında evlilik teklifi bekliyordum 12 yıl olmuştu çünkü berk sözünü tutmuş beni korumustu Emre benim aklıma bile gelmiyordu onun sayesinde.
Yeni bir güne Gözlerimi açtım biraz yorgun hissediyordum ama yapcak birsey yok yeni bir dava var onun mahkemesi var bugün dosyaları inceliyip mahkemeye giricem hemen yataktan kalktım tam 12 yıldır olduğu gibi Gine "günaydın güzelim " yazmıştı berk bende ona günaydın küçük adam diyordum koca adam diyezdim çünkü berk o kadar büyük değildi Emre çok büyüktü acaba şimdi nasil oldu çok merak ediyorum ama boş ver unut onu diyip geçiyorum.
Hemen dolabımı açtım ve giyinmeye başladım bugün bir değişiklik olsun istedim ve siyah mini bir elbise giyindim altına silah stiletto giyinip makyaj yaptım fazla abartmadim makyajı daha sonra parfüm sıkıp berk'i bekledim daha sonra korna sesiyle cama baktım ve berk gelmişti hemen indim ve berke sarıldım berkte Bana sarıldı berk biraz kıskançtır bana ilk başta "çok güzelsin güzelim" dedi daha sonra bu kadar kısa giyinme dedi bende gülerek alaycı şekile tamam giymem canım dedim ve arabaya binip büroya gittik
(Zeynep 'in giyindiği elbise) 💙
Kendi odama girdim ve dosyayı içmemeye başladım. Avukatı olacağım kişinin adı Emre
Demirel diye biriydi bu isim ve soyad bana çok tanıdık geliyordu suç işliyenlerden biri Can Dağlı diyeti Burak Gülsoy biraz incelediğim bir mafya olduğu ortaya çıkıyordu çok ca suçları vardı ben zaten 1 haftadan beri bu dosyaları incelediğim için fazla bakmadım ve duruşma salonunun olduğu yere gittim karşımda Emre Demirel diye davanın sorumlusu olan adam vardı bir yerden tanıdık geliyordu ama nerden diye düşündüm ve merhaba Emre bey ben Zeynep Boz dedim ve elemi uzattım oda bana elini uzattı merhaba ben Emre Demirel dedi ve yanındaki can Dağlı ile tanıtım merhaba ben Zeynep Boz dedim oda Bana bende can YENGE dedi Emre canı oldurucekmi gibi bakıyordu ben işe şunu dedim pardon yanlış oldu galiba dedim ve bırakmada tanıştım ve mahkeme salonuna girdik ben emreyi sovundum ve dava sonlandı karşı taraf para cezası aldı sadece ve sonra mahkemeden çıktığımızda berk vardı onu gördüğümde hemen sarıldım şunu dedim aşkım davayı kazandık dedim oda Bana sarıldı ve aferim. Benim güzelime dedi daha sonra emreye döndüm Emre berki sevmemişti sanki ona çok kötü bakıyordu kaşlarını catmis bizi izliyordu daha sonra yanıma geldi teşekkür ederim zeynep hanım diyip elimi öptü bende rica ederim diyip ayrıldım yanlarından.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOCA ADAM
FantastikOrta okulda başlamıştı bizim hikayemiz... Mafya olman birsey degistirmez. 💙