NEDEN?

2 0 0
                                    

Emre beylerin yanından yarıldık. Emre bey biraz garipti berk ve beni görünce dahada garip oldu ve sinirlendi nedeninin bilmiyorum. Diye düşünüyordum ki berk bana "benim avukat sevgilim bir dava daha kazanmış kutlamaya yemeye gidelim" dedi. Bende tamam canım gidelim dedim ve önüme döndüm arabada beni tutuyordu bu yüzden cami açtım bunu bir Emre biliyordu. Berk 'e daha söylememiştim neden bende bilmiyorum cami açtığım zaman sıcakmış oldu dedi bende ona dönüp hayır beni araba tutuyor dedim Burak şaşırdı 12 yıldır sevgiliyiz bana hiç söylemedin dedi ve daha sonra emre biliyormu diye sordu bende sadece emere biliyor dedim berk 'in yüzü asıldı ve yola devam etti yemek yiyeceğimiz yere gelmistik berk arabadan benden önce inip kapımı açtı bende sağolsun küçük adam dedim. Ve arabadan indim içeri girdiğimizde şok olmuştum Emre bey de buradaydı  yanında can ve Burak bey vardı Burak bak onlarda burda dedi   ve bir anda belimden tutu ve Emre beylerin yanına götürdü merhabalar dedi Emre bey bende merhaba Emre bey dedim Emre bey bize sizde yemek yemeye gelmiştiniz sanırım bizimle yemeye ne dersiniz? Diye sordu berk ilk başta yok desende sonradan olur dedi ben de olur dedim ve masaya oturduk.

(Konusmalar)

Emre : bugün çok iyiydiniz seninle kurur duyuyorum sevgilim😻"
Ben emre ile konuşurken bir anda silah sesi koptu sırtımda hissettiğim sıcaklık ile gözlerimi agır agır kapattım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KOCA ADAM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin