DAHA ÇOK KÜÇÜKTÜK

2 0 0
                                    

O an çok kötüydü ki kolumda oluşan sıcaklık benim kendimde olmamam ve Emre'nin bağırması bunları çok karışık geliyor derken gözlerim kapandı daha sonrası yok...

Gözlerimi actığımda hastane odasındaydım sağıma baktım annem soluma baktım babam ne oluyor dedim? Annem sus kızım yorma kendini ufak bir şey atlattın dedi ve benim yanağıma bir öpücük kondurdu bende onaylar şeklinde kafamı salladım ve uykuya daldım.

Gözlerimi actığımda Emre yanımda Bana ağlar gözlerle bakıyordu. Niye ağlıyorsun dedim? Özür dilerim dedi ve anlımı öptü Banz bir gül verdi ve gitti Emreyi son görüşüm o zamandı gül'e baktım ve ağlamaya başladım hem kolum acıyordu hemde kalp'im...

 Niye ağlıyorsun dedim? Özür dilerim dedi ve anlımı öptü Banz bir gül verdi ve gitti Emreyi son görüşüm o zamandı gül'e baktım ve ağlamaya başladım hem kolum acıyordu hemde kalp'im

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Verdigi gül temsili

(Yıllar sonra)

Emreyi 3 yıldır görmüyorum hala o hala unutamıyorum bana gitmeden önce verdiği gül soldu. Ben gülü çerçeveletip odamın baş ucuna astım daha yeni tanışmış olsak bile bne emreyi sevmiştim Emre Ban derslerimde yardımcı oluyorfu o gittikten sonra tek başıma çok zorlanıyorum.Yarın mezuniyet var liseye geçiyorum hukuk okuyorum elbise giyicem çok sık bir elbise ama tek sıkıntı o yanımda yok koca adam diğecegim birisi yok...

Yüksek alarm sesiyle uyandım saat 08:00 di hemen kalktım duş aldım elbiseyi almaya terziye gittim aldım çok güzel olmuştu daha sonra eve girdim elbisemi giydim makyajımi yaptım saçlarımı üsten dağınık bir topuz yaptım boynuma sade Bi kolye taktım ayakkabımı giyinip evden çıkarken parfüm sılmadığım aklıma geldi hemen parfüm sıkıp aşağı indim ve okula gittim okuldan bizi arabalarla bir salona getirdiler anneleri tabiki getirmicektim zorunlu değil çünkü salonda herkez dans ediyordu ben ise oturuyordum kafamı masaya yaslamış uyumaya çalışıyordum taki yanıma biri oturan kadar birisi sandalye çekip yanıma oturmuştu bana bir not bırakıp gittmisti biraz garipti ilk başta anlamdım ama daha sonra notu acıktım ve içinde sadece şu yazıyordu "çok güzelsin sen seviyorum güzelim" yazıyordu ağzım açık kalmıştı kim yazmıştı bunu kim daha sonra aklıma Emre'nin yazısı gelmişti yazısı onun yazısına çok benziyordu gözlerim dolmuştu hemen salondan çıktım ve yürüme başladım birtaraftan ağlıyordum. Hemen çantamdan kulaklığımı aldım ve su şarkıyı açtım.

Bir beyaz orkide
Cihan murtezaoglu

Bu şarkıyı çok seviyorum beni rahatlatıyor.

Özellikle bu yeri bir süre sonra kendimi evin önüne attığımı fark ettim kimseye birsey demeden direk odama girdim ve nota baktım beni bırakmamış

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Özellikle bu yeri bir süre sonra kendimi evin önüne attığımı fark ettim kimseye birsey demeden direk odama girdim ve nota baktım beni bırakmamış .

İyi okumalar ❤️😁

KOCA ADAM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin