klassenreünie

26 0 0
                                    

Pov Milou: 

Vandaag ga ik na 4 jaar mijn klas weer zien. Ik zou mijn god niet meer weten wie er in die klas zaten, maar daarom ga ik er heen.  

Ik heb nog wel 2 vriendinnetjes van de middelbare school, daar woon ik mee in een appartement. Lise heeft met Raoul van de bankzitters en Evi is single. 

We staan met zijn drieën in de badkamer ons klaar te maken. Lise: "Kunnen jullie je nog jongens uit onze klas herinneren?" "Nee" Antwoordt Evi. Ik kan me er 1 herinneren en dat is Matthyas. "Wie???" vraagt Evi. Je weet wel welke ik bedoel, die ene met blond haar enzo. "Nee eigenlijk niet" Antwoordt Evi nuchter. Lise: "Ik ga alvast broodjes maken voor in de auto oke?" Prima zeg ik en ik ga verder met me haar stijlen. 

Als we eindelijk onderweg zijn naar onze middelbare school zien we allemaal bekende gezichten, ook Matthyas. Kijk dat is matthyas volgensmij zeg ik tegen Evi. Lise: "Wacht is dat niet Matthy van de bankzitters?" Verekt zeg ik je hebt gelijk. Heet hij dan eigenlijk Matthyas? "Denk het wel." zegt Lise.

Als we binnen komen lopen zien we allemaal oud-klasgenoten. We rennen meteen naar een groepje meiden toe waar we vroeger mee bevriend waren. Heyyyyyyy meiden zeg ik. "Hey jij bent Milou toch?" zegt Annabel. Ja! "Leuk jullie weer te zien" zegt Evi. We raken met die meiden aan de praat over wat voor opleiding ze doen en waar ze wonen, totdat ik Matthy binnen zie lopen. Hij heeft duidelijk geen zin. 

Pov Matthy: 

Ik kom binnen en zie allemaal oude klasgenoten. Ik zou niet weten wie het zijn, maar er is een meisje die ik onthouden heb en dat is Milou. Lise ook trouwens, maar dat komt door Raoul. Ik kijk of ik deze meiden kan vinden en ik zie Milou al staan samen met Lise. Lise zwaait al naar me en ik zwaai terug. "Hey Matthy ik wist helemaal niet dat wij bij elkaar in de klas zaten" zegt Lise. Ik ook niet totdat Raoul vanochtend zei dat jij ook naar een klassenreüni moest. Antwoord ik. Ik raak in gesprek met Milou en Lise, maar eigenlijk kijk ik alleen maar naar Milou. Ze is zo mooi. Ik besluit om te vragen of ze hierna mee willen naar Casa del Huts. Milou: "Tuurlijk." "Lise ik vind het goed" Evi: "Ik kan niet ik moet morgen weer werken."  Oke is goed.

Pov Milou:

Als ik en Lise Matthy zien binnekomen raken we al snel met hem aan de praat. Ik vind hem dus echt mega knap en ik begin helemaal te hyperventileren als ik mee mag naar CASA DEL HUTS..... Het feest komt aan zijn einde en iedereen druppelt naar buiten. Wij rijden achter Matthy aan opweg naar Casa del Huts.

Als we binnekomen groeten de jongens ons vriendelijk en Lise geeft een knuffel aan Raoul. Nou jongens ik ben Milou en ik ben de vriendin van Lise. Welkom in Casa del Huts zeggen alle jongens. We spelen spelletjes en de jongens nemen een video op. Als het 18:00 is gaan we avondeten. We eten patat en drinken een paar biertjes. Het is ondertussen 22:00 en wij willen naar huis. De jongens vinden dat niet zo goed idee. Mathhy: "Jullie hebben een paar biertjes op en het is al donker blijf gewoon hier slapen." Raoul: "Mee eens en Lise kan wel bij mij slapen." Koen: "Ja dat kan, maar waar moet Milou dan slapen?" Robbie: "Ik heb een vriendin dus da gggaat nie." Koen: GELD ook voor mij." Milo: "En ook voor mij." Matthy: "Je mag wel bij mij slapen." Dat vind ik oke antwoordt ik. 

Als het tijd is om te slapen loop ik naar Matthy zijn kamer. Matthy: "Je hebt geen vriend toch?" Nee zeg ik.  Ik heb alleen geen pyjama bij. Matthy: "Je mag wel een shirt van mij aan." Dat hoeft hij mij geen 2x te vertellen. Ik antwoord snel "Dankjewel" en ga naast hem liggen.                                Als ik de volgende ochtend wakker word lig ik op Matthy zijn borst. Ik wil me gauw wegdraaien, maar hij zegt: "blijf maar liggen hoor ik vind het wel lekker warm." 

" 

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Van klasgenoten naar man en vrouwWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu