Pov Milou:
Vandaag gaan Matt en de boys naar Hongarije. Ik vind het jammer dat Matt weggaat, maar een weekje met de meiden lijkt me ook gezellig.
Matthy: "Milou we gaan." Ik loop naar beneden en ik zie dat Matt het lastig vindt dat hij weggaat. Doeii schatje, zeg ik tegen Matt. De jongens zwaaien nog even en dan rijden ze weg in de bankzitters camper. Als we alleen nog met de meiden over zijn zegt Lise: "Ik moet jullie wat vertellen." Charlotte: "Vertel." Lise: "Ik ben zwanger." Jammie: "Waaaaat!" Meid gefeliciteerd schreeuwt iedereen. Weer Raoul dit al? Vraag ik. Lise: "Nee... Ik wou het hem vertellen, maar ik durfde niet." Ik loop naar Lise toe en geef haar een knuffel.
Even later hebben we met de meiden een plan bedacht. Wij boeken vliegtickets naar Hongarije en we huren een huisje op de zelfde camping als waar de jongens overmorgen aankomen. Het plan is dus om de camper binnen te sneaken als de jongens weg zijn, we leggen de zwangerschapstest in de toilettas van Raoul met een briefje erin 'Lise' en we verstoppen een verborgen camera om zijn reactie te zien.
Lise: "Wat een geweldig plan, thanks meiden. Geen probleem antwoorden wij. Even later gaan we onze tassen inpakken. We vertrekken vanavond al, zodat we een dag eerder dan de jongens zijn. Als we allemaal klaar zijn vertrekken we naar Schiphol wat een uurtje rijden is. We moeten om 20:00 in het vliegtuig zitten en nu is het 17:00 dus dat redden we makkelijk. Als we op Schiphol zijn aangekomen is het rustig. We lopen naar het vliegtuig. Ik zit naast Lise en Jamie en achter ons zitten Juultje en Charlotte. Het is 3 uur vliegen, dus ik probeer te gaan slapen.
Het is 3 uur later en we stappen het vliegtuig uit. We nemen een taxi naar de camping en lopen naar de receptie. We rented a house called De Jong, zeg ik tegen de receptioniste. Your house number is 34. Juultje: "Thank you." We lopen hand in hand naar ons huisje. Lise: "Hier is het!" We lopen met ze allen naar binnen. Het ziet er knus uit.
Matt: Hoe is het in Casa del Huts? Milou: Gezellig hoor! Matt: Wij zijn over een uurtje al op de camping. Milou: Jullie zouden morgen toch aankomen????? Matt: We hadden geen vertraging dus we zijn wat eerder. Milou: Ik moet gaan. Veel plezier nog!!!!!
Meiden ze zijn over een uur hier al op de camping, zeg ik tegen de meiden. Lise: "Wat nu al?" Ja ze hadden geen vertraging dus ze zijn er zo al
Hoe gaat dit aflopen???? En wat denken jullie dat Raoul ervan vindt om papa te worden?? Sorry dat ik zulke korte delen post maar 1 hoofdstuk duurt megaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lang!!!
Bye bankzitters fans
ps: Sorry dat de tekst soms zo raar is ik zag het pas toen ik het gepubliceerd had dus sorry hiervoor
JE LEEST
Van klasgenoten naar man en vrouw
Любовные романыMilou is 20 en heeft haar klassenreünie. Ze heeft geen idee wie er bij haar op school hebben gezeten. Ze was 16 toen ze de middelbare school verliet en nu is ze dus twintig. Ze heeft nog wel vriendinnen van de middelbare school, maar van de jongens...