6:Bölüm

1.8K 150 26
                                    

İyi okumalar (^_-)

Taehyung yavas adımlarla çıkışa doğru ilerliyordu,yazışmada kendini korkak gibi göstermek istemezken bir şekilde çıkışta o lanet motorcuyla bulusma ayarlamıştılar,daha doğrusu motorcu ayarlamis Tae ise kabul etmek zorunda kalmıştı,yanlızdı çünkü arkadaşları onu dünkü grup yazışmasından sonra onu bırakıp gitmistiler.
Şimdi ise Tae çıkışa doğru istemsiz hizli atan kalbine ters yavaş adımlarla ilerliyordu,zaten ilk konuşmalarında rezil olmustu şimdi ve olmamak için kendi kendine alıştırma yapıyor ve Jungkook belki vazgeçmiştir diye umid ediyordu ki,onun tarafına gelen, siyah pantolon siyah tişört,sırtına deri montunu atmış,tişörtten açık kalan kolu dövme ile süslü,dudağında ve kaşında piercing olanı görünce zaten hızlı olmayan adımları tamamen durdu.

"beni beklettin mavi,hiç gelmeyeceksin sandım"

Taehyung o an o kadar heyecan yapmıştı ki klasik ben "lacivert" tartışmasına bile girmedi

"ne diye gelmeyecekmişim? Senden korkan kim? Biraz beklediysen ne olmus yani"

"korkuyorsun diyen olmadı minik"

Diyip arkasını dönüb giden motorcu ile tar şimdiden rezil olmasına ofladı,ve pesine kendisini taktı

"nereye gidiyorsun?"

"sence? Okul duvarında oturup konusmaya tercih etmem minik,ha sen istiyorum dersen"

"ben ne isteyecem be,ayrıca ne minik minik diye tutdurdun minik değilim ben neredeyse aynı boydayız,aynı da sınıftayız,sen kaslıysan o senin suçun!"

"ayni boy mu? Ciddi misin sen minik?

Diyip aniden durup Taehyungun tarafına dönen Jungkook aralarındaki 15-20 santım farki çok net göstermis oldu

" ayrıca haklısın kaslı olmam benim suçum,çok çalışıyorum,Bi ara spor salonuna gelirsen yardim ederim gerçi sana kas yakışmaz"

"ne demek yakismaz,sana yakışıyorsa bana da yakışır hatta daha iyi olurum bir kere"

"iltifat için teşekkür ederim,ama benim kast ettiğim böyle tatli bir yüzle kaslı bir vücüdün orantılı olmayacağı"

Diyip sırıtan Jungkook ile Tae ani duraksama yaşasa da konuyu kapattı.
O sirada ikili Jungkookun motorunun yanına gelmıştı bile,Taehyungun bos bos bakan gözlerine karşın Jungkook

" kendin mi binersin ben mi bindireyim? "

" ne? "

" konusmak için kafeye gidiyoruz ya hani,motorla gidiyoruz"

"kafeye mi gidiyoruz? Niye motorla ben yürümeyi seviyorum"

"bizim okulun en yakınındaki kafe 5 kilometre uzakta orası da 7 yıldır kapali,ha bide senin yüzüme hizini sayarsak aksama varmis oluruz"

İste o an Tae motora binmek disinda her şeye raziydı,çünkü itiraf etmese bile ilk defe binecekti ve korkuyordu,ama göstermemeye çalışıp motora yaklaştı

"nasıl bineceğim?"

Masum masum sorması Jungkookda gülme isteyi uyandırırken onunla oynamak istiyordu

"bilmem buradaki motor uzmanı sensın"

Tae kötü kötü bakıp binmek için bin takla atarken iki kolundan tutulup kaldırılması an meselesi oldu

"aaağğğğ,NAPIYORSUN SEN"

"ah bağırma minik yardım ediyorum sadece"

"kendim hallederdim senden yardım isteyen kim!"

"belli.."

Diye mırıldanıp,kaskı eline alip Taehyunga uzattı Jungkook

"kendin giyer misin bunada mi yardım edeyim?"

"hallederim"

Kızgin çıkarmaya çalıştığı sesiyle Taehyung aliden kaskı Jungkookun elinden resmen koparıp aldı,ama ne yapsa da kemerini kapatamayınca Jungkook yaklaşıp derin nefesini Taehyungun kaskın altından çıkan lacivert tonundaki saçlarına üfledi.

"yardım istemek o kadar zor değil minik"

Tae buna bir şey demedi,kaskı bağladıktan sonra kendisi de motora binen Jungkookum kaskı yoktu ama

"senin niye kaskın yok?"

"ben çoğu zaman takmam o yuzden fazla kask taşıma gereği de duymam

Yalandı,Jungkook asla kasksız motora binmezdı,yaninda yedek kask taşımazdı çünkü motorona kimseyi bindirmezdi

" ne demek giymem,kaza yapıp beynini yardıktan sonra mı giyeceksin? "

Taehyungun sözleri Jungkooku güldürürken aniden gaza basmasıyıla Taehyungun kollarının belini bulması bir oldu

"YA HABER VERİR İNSAN"

Taehyungun sinirine yalnızca gülüşü ile cevap veren Jungkook ana yola çıkmıştı bile
Tae ise yolun sonuna kadar kolunu belinden ayırmadı,ve bunu tek sebebi motordan düşme korkusu değildi.

_________________

602 kelime

Selamlar.
Nasılsınız? Hikayenin ilk düz yazisin yazmıs bulundum,yorumlarınızı bekliyorum,hangisi daha iyi sizce,Texting mi düz yazi mi?

Yorum ve vote ativerin lutfen bölümler daha sık gelir o zaman..

Reginayla kalın 🪭

Mavi değil lacivert/taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin