Magnus POV
Kriticky se prohlédnu ve zrcadle. Můj oufit na dnešní noc vypadá skvěle. "Magnusi, jdeme" křičí má nejlepší kamarádka Clary. Protočím očima a vycházím z ložnice. Clary má na sobě upnuté červené šaty, které ladí s jejími zrzavými vlasy a zelenými oči. "Vypadáš sexy, kočko" polichotím ji. Věnuje mu úsměv a táhne ho z bytu. "Simon čeká v autě, ještě se stavíme pro Raphaela a jedeme. Dnes bude narváno" říká cestou dolů.
Po příchodu do klubu nás uvítá hlasitá hudba. I když je teprve 23 hodin, už je skoro plno. Zamíří do jednoho ze soukromých boxů, který je pro ně vždy rezervován. To je výhoda toho být bohatý a znát se s majitelem. Jen sednou a už k nim míří Cat. "Ahoj, lidi. Omlouvám se, dnes je tu blázinec. Máme tu vzácnou návštěvu, členy skupiny Angel, takže je tu zvýšená bezpečnost a nebudu se vám moc věnovat" vysvětluje a políbí mě na tvář.
"To je v pohodě Cat, máš nejlepší klub v NY, takže je jasné, že tu budou i slavní lidé" mrknu na ni. Ulehčeně se usměje a já si beru sklenku od servírky, která na mě svůdně mrkne. Prohlédnu si ji. Není špatná, ale noc je dlouhá a možná narazím na někoho zajímavějšího. Chvíli jen tak probíráme co je u koho nového a pak se Clary se Simonem vytratí na parket.
Raphael flirtuje s prsatou blondýnou, takže se zvednu a jdu k toaletám. Cestou mě zastavují známí a dostanu i několik pozvání na sex. Konečně se dostanu kam potřebuji. Nepoužívám toalety pro veřejnost, ale pro zaměstnance, jelikož mám rád soukromí. Otevřu dveře a zalapám po dechu. Stojí tam nádherný muž. 185 cm, štíhlé postavy, tmavé vlasy a hnědé oči, dokonalé lícní kosti a plné rty.
Všimne si mě a ztuhne. Opřu se o dveře. "Omlouvám se , netušil jsem, že tu někdo bude. Jinak bych zaklepal. Jsem Magnus" představím se . "Nic se nestalo, jsem na odchodu" odvětí ten muž a otáčí se ke dveřím. "Počkej, neznám tvé jméno" zadržím ho a přejedu ho svůdným pohledem.
"Alec" odpoví a chce odejít. " Co si dát drink Alexandře?" navrhnu a přejedu si jazykem po rtech. Fascinovaně ho pozoruje a když si uvědomí, že to vím, zčervená. "Já jsem na odchodu do hotelu, nemám rád davy. Přišel jsem jen kvůli bratrům" vysvětluje. "Tak co drink v soukromí? Ve vší slušnosti, pokud nechceš něco víc?" nechci ho pustit.
Nervózně mě pozoruje a kouše si spodní ret. Cítím jak začínám tvrdnout. "Dobře, ale jen jeden drink" souhlasí. Mám radost a cestou k taxiku posílám sms Clary, aby si o mě nedělala starosti.
ČTEŠ
JEN JEDNA NOC (MALEC)
RomanceMagnus si vyrazí s přáteli do klubu, kde narazí na tajemného muže. Stráví spolu jednu noc, ale ráno zjistí, že chce víc než jen úlet, jenže muž je pryč a Magnus kromě jména o ním nic neví. Pak na sebe jednou nečekaně narazí. Jak to s nimi dopadne?