Chci tě

172 6 0
                                    

Alec Pov

Cestou si vyčítám, s čím jsem souhlasil. Na rozdíl od bratrů nepěstuji aférky na jednu noc a už vůbec nejezdím s cizími lidmi k ním domů. Jenže sotva jsem Magnuse, jak se ten muž představí, uviděl, chtěl jsem ho. Je úplně žhavý. 180 cm, sportovní postavy, černé vlasy a hnědé oči zvýrazněné linkami. Všechno na ním křičí sex. Když jsme šli do auta, viděl jsem žárlivé pohledy žen a mužů. "

"Jsi gay?" vyhrknu ve výtahu. "Jsem všechno co chceš, ale jsem bi. Nerad si odpírám co se mi líbí" odpovím hlasem, po kterém se mi zrychlí dech. Výtah zastaví a vejdeme do bytu. Je obrovský a plný moderního zařízení a drahého umění. "Co ti můžu dostat?" zeptá se. "Whisky s ledem" odpovím a posadím se na sedačku. Pozoruji ho jak zručně nalije pití pro oba a pak si sedne vedle mě.

"Takže Alecu, kolik ti je let a čím se živíš?". " Je mi 23 ao práci se nebavím. Kolik je tobě? odvětím. "28 a nebudu tě nutit mluvit o něčem co nechceš" uklidňuje mě. " "Máš to pěkné" pochválím mu být nervózně a přemýšlím jestli raději odejít. Všimne si mé nervozity a směje se na mě.

"Děkuji, budu k tobě upřímný. Moc se mi líbíš. Jsi sexy a nemůžu přestat myslet na to jak by chutnaly tvoje rty, kromě jiného. Ale neudělám nic, co nechceš. Takže můžu tě políbit?" podívá se na mě zvědavě. Než zbaběle uteču, tak kývnu. Magnus se ke mně skloní, palcem mi přejede po tváři a pak přitiskne rty na moje. 

Ze začátku je to lehký polibek, ale po chvíli otevřu ústa a on mi vnikne jazykem dovnitř. Polije mě touha a zasténám. Vjedu mu prsty do vlasu a nechám ho ať se přitiskne k mému tělu. Začne mi líbat krk a svlékat triko. Po té mě pohladí po hrudi a stisknete mi jemně bradavku mezi zuby. Unikne mi výkřik rozkoše a prohnu se v bocích.

"Alexandře, chci tě, ale jestli mám pokračovat, tak musím souhlasit a musím vědět, že jde jen o jednu noc. Nehledám vztah ani partnera. Tak jak se rozhodneš?" dívá se na mě s očima plné touhy. Přikývnu. Chci ho a jedna noc mi bude stačit, stejně nemám čas na vztah. Vezme mě za ruku a vede do ložnice. Po cestě se líbáme a odhazujeme oblečení. 

Konečně ležím na posteli a Magnus mi jazykem přejíždím od bradavek, po břiše, směrem k mé chloubě. Vezme ho do ruky a jazykem olízne špičku. Zabořím prsty do přikrývek a vyklenu boky. Vezme penis do úst a začne sát. Trvá jen pár okamžiku a stříkám do jeho úst a on vše spolyká. Ze stolečku vytáhne lahvičku lubrikantu.

Nasadí si kondom a namaže ho, pak i moji dírku. Vklene se mezi mé nohy a přitiskne svůj penis na můj vchod. Jemně zatlačí a vklouzne dovnitř. Zasténám a snažím se uvolnit. Pohybem mě naplní a začne se pomalu pohybovat. Jako by věděl, kde mám to nejcitlivější místo, naráží do něj, při každém pohybu.

Zatnu nehty do jeho zad a vyklenu se. "Bože, ano, prosím, víc, rychleji" křičím a on mě zajíždí tvrději. Pak vezme můj penis znovu do dlaně a pohybuje  ve stejném rytmu. "Už budu" sténám a začnu stříkat na mé břicho a jeho hruď. On udělá pár přírazu as mým jménem na rtech se taky udělá. Pak padne vedle mě na postel. Očistí nás, dá mi polibek a usne.

JEN JEDNA NOC (MALEC)Kde žijí příběhy. Začni objevovat