Alec Pov
Alec se začal oblékat do klubu, nechtěl tam jít, ale Isabell mu to přikázala. Budou tam lidé z nahrávací společnosti, pár novinářů a jiné známé osobnosti, takže jeho účast je povinná aspoň dvě hodiny, pak může jít domů.
Když uviděl dnes ráno Magnuse, nemohl uvěřit svým očím. Byl tak šťastný a vypadalo to, že i Magnus to cítím podobně. Několikrát ho přistihl, jak ho pozoruje a pokaždé mu tělem proběhla vlna touhy. Toužil ho políbit a přemluvit ho minimálně ještě k jedné noci.
Hned začali hrát píseň, kterou napsal o jejich seznámení, přemýšlel, jestli Magnusovi došlo, že je to o nich dvou. A, když mu Magnus nabídl jedinou večeři, tak si byl jistý, že budou spolu. Jenže se ozval Magnusův nový objev a dal najevo, že je mezi nimi víc než jen jednorázová akce.
Alec měl pocit jako by mu někdo bodl do srdce a oznámil, že pro druhého muže to neznamenalo to co pro něj. Chtělo se mu brečet, ale nesmí dát své pocity najevo.
Alec se opíral o zeď v klubu a popíjel drink. Max flirtoval s hezkou dívkou u baru a Jace si povídal s Clary. Vzhledem k tomu, že se smála, tak to vypadá, že jeho bratr napravuje první dojem. Rozhlížel se kolem jestli neuvidí Magnuse. Konečně ho uviděl. Vypadal nádherně.
Černé puška mu těsně obepínali nohy a zadek a na sobě měli upnutou růžovou košili. Jako vždy byl nalíčen a vlasy mu trčeli k nebi v moderním účesu. Alec cítil při pohledu na něj tvrdě. Magnusův vzhled vzbudil pozornost u obou pohlaví. Jenže on to nevnímal, otáčel se okolo, jako by někoho hledal.
Najednou se za ním objevil Raphael a něco mu šeptal do ucha. Magnus se zasmál, zavrtěl hlavou a Raphael ho při odchodu plácl po zadku. Alecovi se při tom pohledu sevřelo srdce bolestí a zaplavil ho vztek. Všimnul si jak se k němu Magnus blíží . Dělá si srandu? To mu nestačilo jak mu už ublížil?
Popadl chlapce, který do něj dělal už dobrých 10 minut a začal se s ním líbat. Po chvilce se směrem k šokovanému Magnusi. "Ahoj, neviděl jsem tě. Právě tady Filipovi říkám, jestli se nechce ztratit na jednorázovku. Když je člověk tak často na cestách, chce si trochu užít" mrkne na něj.
"Omlouvám se, nechci rušit" zamumlá úplně bílý v obličeji Magnus a otočí se a odchází ke vchodu. Alec vidí, že za ním utíká Clary. Chvíli spolu mluví a pak Magnus odchází pryč a Clary s blesky v očích dojde před něj. Rozpřáhne se a plesk. Jednu mu vrazí. "Jsi parchant Alecu" zasyčí a jde k Jaceovi.
Alec si mne bolavou tvář a nechápe co se právě stalo. On byl ten kdo má zlomené srdce a přece je nakonec ten špatný on. Otočí se a odchází domů.
Ráno sejde do kuchyně a dělá pro všechny snídani. Během jídla Max vypráví o noci strávené s děvčetem co potkal v klubu, Jace mluví o Clary a Isabell o práci. Najednou ji zazvoní telefon, zvedne ho a poslouchá. Na její tváři jsou vidět emoce, údiv, zmatek, šok a pak zlost. Ukončí hovor a otočí se na Aleca "Co si to sakra včera provedl?" zakřičí na něj.
Všichni sebou trhnou, Isabell kleje jen když je opravdu naštvaná. Než odpoví, chytne ho za ruku a táhne do auta. Než se vzpamatuje, stojí před domem, který mu připadá povědomý.
ČTEŠ
JEN JEDNA NOC (MALEC)
RomanceMagnus si vyrazí s přáteli do klubu, kde narazí na tajemného muže. Stráví spolu jednu noc, ale ráno zjistí, že chce víc než jen úlet, jenže muž je pryč a Magnus kromě jména o ním nic neví. Pak na sebe jednou nečekaně narazí. Jak to s nimi dopadne?