Selam ben MSmoonlight113.Burda ilk hikayemi yayınlıyorum.Umarım beğenirsiniz.Azerbaycanlı 🇦🇿 olduğum için yazım hatalarım olursa şimdiden özür dilerim.Bu hikayeni annem aracılığı ile burada yayınlıyorum.
Hikayemin hazırlanmasında bana destek olan her kese ve özellikle anneme çok teşekkür ederim.🤗
Tanıtıma ve karakterlerin resimlerine göre @designpalette96'ya, hikayemi türkçeye çeviren ve türk dilbilgisine uygun yazan editörüm @semay74'e, kitabımın kapağının tasarımcısı @Mayralidaya, ve her şeyin orqanizasyonuna görede Shaby66'ya minnettarlığımı bildiriyorum.🫡
Yıldızları unutmayın lütfen⭐️
Ve unutmayın sizler benim ilham perilerimsiniz🌌
Hadi başlayalım😉Onu sakinleşdirmeye çalışır.Sebine ise yavaş-yavaş buz canavarına dönüyordur.Aydanı durdurmak isterler.Ama Aydan hiç kimseni dinlemez, onunla konuşmaya çalışır:
-lütfen, kızım, beni dinle.Çocukluğundakı gibi sakin kalıyoruz, anneyi dinliyoruz.
Sebine bu zaman hırıltılı sesler çıkarır.Aydan devam ediyor:
-Sebine canavar diyil, Sebine bir kahramandır.Bu sözleri tekrarlayarak ona yakınlaşmaya çalışır.Sebine bu sözlerden sonra kendine gelmeye başlar.Aydan elinden tutar, tekrar-tekrar aynı şeyleri söyleyerek başını okşar.Sebine bu an kendinden geçip bayılır.Onu eve götürüp sakinleştirici yaparlar.
İnsanlar olaya şahit oldukları için artık Aydan ve ailesi hiç bir şeyi saklayamaz.Polisler onların evine Sebine için gelir.Alimler bu meseleyi araşdırmak için onun labaratuara götürülmesi gerekdiğini söylerler.Lakin Aydan kapıyı açmak istemez, buna rağmen polisler kapıyı kırar ve Sebineyi alır.
Hatta ailesini de polise götürürler.Sofyanın babası onları kurtarmak için polis merkezine gider çünki ne olursa olsun Kemal ve Aydan onların en iyi arkadaşlarıydı.Onlara güveniyordu.Ona göre Aydan'lar ne yapıyorlarsa iyilik için yapıyorlardı.
Sebinenin kimliği artık gün yüzüne çıkmaktaydı.Ve onda diğer buz canavarlarından farklı güçleri vardı.Başkalarının zihnini idare etmek ve rüzgar gücü bir tek ondaydı.Kral da tek evladı olduğu ve farklı güçleri için onu varisi ilan etmişdi.
Askerlerden biri adı Abrozeo olan buz canavarı krala onun tek varisinin onun sağ kolu tarafından haince kaçırılarak öldürüldüğünü söylemişdi.Bu yüzden kral sağ kolunu idam etdirmişdi.Ancak yine de kızının yaşadığına umudu vardı.
Bölümün sonu🌃
Yıldızları unutmayalım lütfen.⭐️
Ve yorumlarınızı bekliyorum.🤗
Umarım ki, ilk hikayemi seversiniz.🥰Unutmayın hikayelerimizi sizler var ediyorsunuz.♾️
C.Pavese'nin söylediyi gibi:Hayat, yaşantı aramak değil, kendimizi aramaktır.📜🖋
Şimdiden söyleyim burda her zaman böyle güzel sözler olucak.😉✒️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Bir Canavar'mıyım? 1:"Kalıcı Sır'rın Vicdan Muhakemesi."
FantasyBenim ismim Sebine. Güzel bir ailenin tek kızıyım.Hiç sevgiden yoksun olmadım.Çünkü ailemin göz bebeğiydim.Bütün sevgilerini bana verdiler.Hatta bazen kendi kendime bu aileyi hak edecek ne yaptım diye düşündüm.Ancak bu mutlu hayatımdan beni saran ga...