Selam ben MSmoonlight113.Burda ilk hikayemi yayınlıyorum.Umarım beğenirsiniz.Azerbaycanlı 🇦🇿 olduğum için yazım hatalarım olursa şimdiden özür dilerim.Bu hikayeni annem aracılığı ile burada yayınlıyorum.
Hikayemin hazırlanmasında bana destek olan her kese ve özellikle anneme çok teşekkür ederim.🤗
Tanıtıma ve karakterlerin resimlerine göre @designpalette96'ya, hikayemi türkçeye çeviren ve türk dilbilgisine uygun yazan editörüm @semay74'e, kitabımın kapağının tasarımcısı @Mayralidaya, ve her şeyin orqanizasyonuna görede @Shaby66'ya minnettarlığımı bildiriyorum.🫡
Yıldızları unutmayalım lütfen⭐️
Ve unutmayın sizler benim ilham perilerimsiniz🌌
Hadi başlayalım😉Kral dünyayı kendisinin yapmak istiyor ve bunun için kendi gezegeninde bulunan güçü-elması arıyordu.Üç gezegenden birinde bulunan bu elmas çok kıymetliydi.Diğer iki gezegenin güçleri iksir ve közdü.Bu güçler onlara atalarından kalmışdı.
Her gezegen de güçlerini kendi maksatları için kullanıyordu.Ancak buz canavarları atalarından kalan elması kaybederler, bu kaybın sebebiyse bir insandır.Sihirleri arayan başka alimler tarafından deli söylenilen bir alim gizlice onları bulur ve kendini dost gibi tanıtır.Buz canavarları alimi kendi gezegenlerine götürürler.
Alim burda elması görür ve çalar.Buz canavarları defalarca dünyaya gelir ve elması ararlar, ancak bulamazlar.Çünki sadece elmasın gücüyle her şeyi kolayca bula bilirlerdi.Bu yüzden buz canavarları insanlara düşman kesilirler.Dünyanı kendilerinin yaparak insanlığı mahv etmek istiyorlar.Elmasın güçlerinden biri de ışınlanarak her gezegene daha hızlı gide bilmekti.
Bunu kullanan alim gezegenden kolaylıkla dünyaya gele bilmişdi.Buz canavarlarının kendilerindede ışınlanarak her yere gitme gücü vardı amma elmastaki gibi çok hızlı şekilde ışınlanarak yok ola bilmezlerdi.Görünmez ola bilmek gücünden ise buz canavarları kendileri de bihaberdi.
Çünki elmasın güçlerinin hepsini çöze bilmemişlerdi.Hatta alimin bildiği ve bu gezegenlerin bilmediği bir şey daha vardı.Her üç gezegenin gücü birleşse buz canavarlarının milyart yıllık ömrü olacak ve bütün canlılardan daha güçlü olacaklar.Buz canavarlarını araşdırmak için artık başka alimlerinde eline Sebine gibi bir fırsat düşmüşdü.
Sebineyi bir arabada götürüyorlardı.Kendine gelmeye başlayan genç kız tanımadığı bu insanları gördüyünde teşvişe düşer.Nerde olduğunu sorar, bedeni buz canavarına dönüşdüğü için her kes korkar.
Bölümün sonu🌃
Yıldızları unutmayalım lütfen.⭐️
Ve yorumlarınızı bekliyorum.🤗
Umarım ki, ilk hikayemi seversiniz.🥰Unutmayın hikayelerimizi sizler var ediyorsunuz.♾️
S.Lec'in söylediyi gibi:Temiz elleri olan insanların da kirli düşünceleri vardır.📜🖋
Şimdiden söyleyim burda her zaman böyle güzel sözler olucak.😉✒️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Bir Canavar'mıyım? 1:"Kalıcı Sır'rın Vicdan Muhakemesi."
FantasyBenim ismim Sebine. Güzel bir ailenin tek kızıyım.Hiç sevgiden yoksun olmadım.Çünkü ailemin göz bebeğiydim.Bütün sevgilerini bana verdiler.Hatta bazen kendi kendime bu aileyi hak edecek ne yaptım diye düşündüm.Ancak bu mutlu hayatımdan beni saran ga...