1.Concert

22 0 0
                                    

Hai ik ben Lynn en ik ben fan van de bankzitters stiekem vind ik Matthy het leuks maar ze zijn ofc allemaal super leuk. Ik heb heel erg veel zin in vanavond wat dan ga ik naar hun concert toe, ik kan echt niet wachten.

Ik ga er in mijn eentje heen. Mijn beste vriendin Lieke kon jammer genoeg niet mee, maar ik denk dat ze dat ook niet super erg vind. Ze is zelf namelijk niet echt fan van de bankzitter ze kent ze eigenlijk alleen omdat ik de hele tijd over ze praat oepss.

Het concert begint al over 5 uurtjes maar ik moet me natuurlijk eerst nog even klaarmaken. Gelukkig helpt Lieke me daarmee ik zou echt niet weten wat ik zonder haar zou moeten.

Ik ben eindelijk klaar dus tijd om te vertrekken anders kom ik nog te laat ik ga op mijn fiets want ik weet niet hoe veel ik ga drinken vanavond en het is gelukkig best dichtbij.

Het is al best druk als ik aan kom. eerst even mijn fiets ergens neer zetten. Ik loop gelijk naar de merch toe voordat het allemaal op is. De zaal is nog niet geopend dus ik sluit me aan bij de mensen die in de rij staan om naar binnen te mogen. Als de deuren open gaan begint iedereen ineens te rennen ik begon maar een beetje mee te rennen want ik wou niet helemaal achteraan staan. toen ik aan kwam stond ik op de grond voor het podium, als de jongens straks op zouden komen kon ik ze perfect zien.

Voor dat de jongens op zouden komen was er nog een klein bandje aan het spelen maar ik was niet echt aan het opletten ik was namelijk met Lieke aan het appen want ze was benieuwd hoe het hier was. Het publiek werd steeds voller en voller tot bijna de hele zaal vol zat. Ik had mijn telefoon alvast weg gelegd in mijn tas want ik had geen zin om de hele tijd dat ding in mijn hand te hebben want dan kan je niet echt dansje en er komen waarschijnlijk genoeg filmpje online van het concert dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. De muziek ging aan en iedereen begon te gillen er kwam een timer in beeld die aftelde van 1min to 0 bij de laatste 10sec begon iedereen mee te gillen..
10...
9..
8..
7..
6..
5..
4..
3..
2...
1....
O!......

meet you at the concertWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu