Toen hij mij zag keek hij me aan AAAHH.Matthy en ik keken elkaar in de ogen aan. Het moment verdween toen Robbie Matthy mee sleurde naar de auto. Hij keek nog wel eventjes om, om te kijken waar Matthy naar keek en glimlachte naar mij. Nu kon ik mezelf niet meer wijs maken dat het niet echt was. Dit was net echt gebeurttt. Ik bleef daar nog eventjes beduusd staan tot iedereen weer weg liep, want de jongens waren in de auto weg gereden.
Ik liep nog steeds in schok naar mijn fietst maar ik wist eigenlijk niet meer waar ik hem had neer gezet shit dat kan er nog wel bij. Na een tijdje zoeken had ik me fiets eindelijk gevonden. Ik merkte nu eigenlijk pas hoe ik moe ik was. Hoe laat was het trouwens eigenlijk. Ik pakte mijn telefoon uit mijn tas ik had er sinds ik hem in mijn tas had gedaan niet meer op gekeken. Het was al 1 uur s'nachts. Ik ga maar snel naar huis dan ben ik voor half 2 tenminste weer thuis.
Een week is bijna voorbij en ik kan Matthy nog steeds niet uit mij hoofd krijgen en hoe hij me aan keek. Ik ben de hele tijd aan het nadenken of het nou wel of niet gebeurt is maar het moet wel toch? Maar het is bijna een week geleden dus ik moet me er van mezelf over heen zetten. Ik moet vanmiddag zoiezo werken. Ik werk in een restaurantje samen met mijn andere beste vriendin Emma. Ik ga eerst nog eventjes douchen want ik ben al een paar dagen niet buiten geweest. Als ik klaar ben met douchen doe ik mijn werk kleding aan en stap ik op de fiets. Het is maar 10 minuutjes fietsen dus ik ben er zo.
Ik was een beetje te laat toen ik aan kwam dus Emma stond al achter de kassa te werken. Gelukkig waren en nog geen klanten. Toen ik binnen kwam lopen was ik uitgeput van het fietsen. ''Hard gefiets?"vroeg Emma. Hahaha jaa anders zou ik nog later zijn, gelukkig is er nog niemand. ondertussen ging ik naar achter om mijn werk kleding aan te doen. Toen ik weer naar voor liep kwam de eerste klant binnen. ''Nou precies optijd'' zei Emma. Ik moest lachen en begon ondertussen de klant te helpen.
''Heyy Lynn hoe was dat concert van afgelopen week nou eigenlijk?'' vroeg Emma. ''Ja het was echt super leuk'' zei ik. In de tussen tijd had ik de klant geholpen en liep ik weer terug naar de balie. ''Niks spannends gebeurd?'' vroeg ze. ''nja tja eigenlijk wel'' zei ik en ik begon een beetje te lachen. ''Omg vertel me alles. zei Emma
Ik vertelde Emma het hele verhaal van hoe ik dacht dat Matthy tijdens het concert naar mij keek en hoe het voelde dat hij voor mij zong. En natuurlijk niet te vergeten toen de jongens na het concert naar buiten liepen en Matthy naar mij keek. Emma was helemaal is shock. ''Omg maar hoe dan, denk je dat het echt is?'' vroeg ze uiteindelijk ik haalde mijn schouders op, ik heb namelijk zelf geen idee. ''Ik dacht dat jij misschien zou kunnen bedenken of het echt was, maar ik denk dat we er nooit achter zullen komen'' zeg ik. ''Misschien maar je weet het nooit'' zei Emma.
Ondertussen is het al weer een paar uurtjes later. Het is nu al een stuk drukker in het restaurant maar ik sta achter eventjes op mijn telefoon, want ik heb pauze.
Tot Emma naar mij roept ''Omg Lynn kom kijken''. Ik ga snel weer naar voor en kijk verschikt als ik zie wie er in het restaurant zitten. ''Ommgg'' zeg ik
~Word vervolgd~
Ik hoop dat jullie het tot nu toe leuk vinden als je nog ideetjes hebt later zeker eventjes achter
JE LEEST
meet you at the concert
RomanceLynn gaat vanavond naar een bankzitters concert. Het is geweldig tot ze ineens het gevoel heeft dat Matthy naar haar kijk. ~Terwijl hij zong keek hij de hele zaal rond toen hij ineens ergens bleef kijken het was in mijn richting. Ik weet dat het ni...