Hij loopt door de deur, zwaait nog een laatste keer en is weg.
Ik stond een beetje verwart naar de deur te staren. Wat was er nou net gebeurt?
Emma kwam aan gerend ''Oee.. wat heeft hij allemaal gezegt'' vraagt Emma ''Uhh.. ik heb eigenlijk geen idee meer. O ja hij mij had gezien bij het concert'' zeg ik met een grijns op mijn gezicht. "ECHT.. dan klop het dus wat je dacht'' zegt Emma ''Ja denk hett" zeg ik het drink steed meer tot me door.
''Heb je hem je telefoon nummer gegeven?'' vraagt Emma ''Nee shit helemaal vergeten, gelukkig weet hij waar ik werk'' zeg ik ''Ja klopt, kom we moeten weer aan het werk er staat al een rij" zegt Emma lachten en we lopen terug naar de kassa. Ik weet nog steeds niet echt wat er net is gebeurt, maar ik weet wel dat het echt is.
~Paar dagen later~
De deurbel gaat. ''Heyy lynntje'' zegt Lieke en ze loop naar binnen. ''Heyy Liek'' zeg ik. We gaan vanavond naar een feest toe. Ik ken daar zelf niemand maar Lieke haar vriendje Sem is daar ook. Hij heeft ons uitgenodigd.
''Weet je al wat je aan gaat doen?'' vraagt Lieke. ''Oeps heb er nog helemaal niet over na gedacht, ik denk gewoon dat ene basic jurkje'' zeg ik. ''O ja die is echt leuk'' zegt Lieke, na een tijdje zijn we klaar en stappen we op de fiets.
''Uhh Liek weet je eigenlijk wel waar het is?'' vraag ik ''Ik dacht dat jij dat wist'' zegt Lieke ''Ik ken daar toch helemaal niemand'' zeg ik, we beginnen een beetje in paniek te schieten. ''Shit dat was ik vergeten wacht ik vraag het Sam wel ff'' zegt Lieke en we stappen van onze fiets af.
Sam<33
~Lieke
Heyy waar is het feest ook al weer, want Lynn en ik zijn onderweg maar we zijn vergeten waar het ook al weer was?~Sam
Het is tegenover die bakkerij en dan ergens in die staat, maar laat maar weten als jullie er zijn dan loop ik wel ff maar buiten."En waar is het?" Vraag ik ''Het is tegenover de bakkerij'' zegt Lieke ''Oke dat is niet meer super ver'' zeg ik en we fietsen weer verder.
Als we de straat in fietsen horen we gelijk de harde muziek en zien we de disco van binnen. "Ik zou hier echt niet naast willen wonen" zegt Lieke, ik knik. We proberen een plekje te vinden voor onze fietsen er staan er al zo veel, maar uiteindelijk hebben we ze toch ergens neer kunnen zetten. "Ik app Sam ff dat we er zijn" zegt Lieke " goed plan"zeg ikAls we richting het huis lopen gaat de voordeur open, het is Sam "Heyy meiden leuk dat jullie er zijn" zegt hij, Lieke loopt naar hem toe en geeft hem een kusje, ik blijf een beetje awkward staan . Eigenlijk mag ik Sam helemaal niet echt. Ik vind hem een creep. Vaak heb ik het gevoel dat hij met mij probeert te flirten. Maar ik vind hem helemaal niet leuk en hij is de vriend van Lieke, dus meestal probeer ik hem te ontlopen. We gaan eindelijk naar binnen het is erg erg druk. Overal staan lege biertjes en blikjes. Lieke is al ergens heen gelopen met Sam dus ik denk dat ik het zelf maar moet uitzoeken.
Ik loop richting de keuken, want ik heb wel zin in een drankje. Het is nog een hele uitdaging om in de keuken te komen er staan namelijk zo veel mensen in de gang. Als ik eenmaal in de keuken ben aangekomen loop ik naar de koelkast toe. Er staat niet echt veel in dus ik pak maar een biertje uit een krat die op het aanrecht staat. Ik kijk maar een beetje om me heen want ik vraag me af wat ik deze avond ga doen. Ik neem een slok van mijn biertje als ik op mijn rug wordt getikt.
"Heyy Lynn.. "
~Word vervolgd~
Vandaag een iets langer deel ik hoop dat jullie het tot nu toe leuk vinden als je nog ideetjes hebt later zeker eventjes achter<33
JE LEEST
meet you at the concert
RomanceLynn gaat vanavond naar een bankzitters concert. Het is geweldig tot ze ineens het gevoel heeft dat Matthy naar haar kijk. ~Terwijl hij zong keek hij de hele zaal rond toen hij ineens ergens bleef kijken het was in mijn richting. Ik weet dat het ni...