Tot Emma naar mij roept ''Omg Lynn kom eens kijken''. Ik ga snel weer naar voor en kijk verschikt als ik zie wie er in het restaurant zitten. ''Ommgg'' zeg ikAan een tafeltje in het restaurant zitten de bankzitters.
''Omg de bankzitters zitten gewoon in ons restaurant'' zeg ik tegen Emma ''Meid ga naar ze toe ik blijf wel achter de kassa staan dit is je kans'' zegt Emma. Ik ben nog steeds een beetje verward naar ze aan het kijken. ''Em ik kan niet niet'' zeg ik ''natuurlijk wel doe gewoon alsof ze een normale klant zijn'' zegt Emma
Ik raap nog eventjes mijn moed op en loop richting het tafeltje van de bankzitter. ''Hai wat zouden jullie willen hebben'' zeg ik. Als ze hebben besteld loop ik gelijk weer terug naar de kassa gelukkig heb ik het opgeschreven op een papiertje anders zou ik echt niet meer weten wat ze hadden besteld.
''Dat ging toch best goed'' zegt Emma. ''Heb je het wel goed gezien het ging helemaal niet goed ik was al mijn woorden kwijt. Zou jij straks alsjeblief het eten naar hun willen brengen ik wil me zelf niet nog een keertje voorschut zetten hahaha'' zeg ik. ''Ja tuurlijk'' zegt Emma ik ga weer achter de kassa staan.
Ik sta al weer een tijdje achter de kassa te werken tot ik Matthy op zie staan van zijn stoel o nee ik denk dat hij wil gaan afrekenen ''Oké Lynn doe normaal'' zeg ik tegen mij zelf.
''Hai wil je afreken?'' zeg ik tegen Matthy die inmiddels voor mij staat. ''Ja graag'' zegt hij ''Oke dan word het 34euro asjeblieft'' zeg ik ''Asjeblieft, ....trouwens misschien een rare vraag maar was jij vorige week bij een bankzitters concert?'' vraagt hij, ik kijk verbaast naar Matthy ''Watt'' kan ik nog net zeggen. ''Of je pas naar een bankzitters concert was geweest, maar ik denk dat ik je dan voor iemand anders heb aangezien'' zegt Matthy ik begin eindelijk mijn spraak weer een beetje terug te krijgen. ''Nejaa ja ik ben vorige week naar een bankzitters concert geweest'' zeg ik snel. ''Oo dan had ik je toch goed herkent'' zegt hij
''heb je me gezien dan?'' vroeg ik, ik keek een beetje verlegen naar Matthy. ''Ja ik kon mijn ogen niet van je af houden'' zeg Matthy nu ook verlegen ''Hoe zag je mij nu, er stonden zo veel mensen op mij heen'' zeg ik ''Jij was de enige die niet de hele tijd met je telefoon bezig was. Je zag gewoon dat je echt aan het genieten was'' Ik glimlachte naar hem en keek hem aan in zijn ogen, ze waren zo mooi.
Het werd onderbroken toen Raoul aan kwam lopen. ''Matthy kom we moeten nu echt gaan anders komen we te laat'' zegt Raoul als hij mij ziet glimlacht hij en zegt snel hallo. Raoul loopt alvast naar buiten ''Wat is je naam eigenlijk'' vraagt Matthy ''Lynn" zeg ik snel ''Lynn.. mooie naam, sorry ik moet nu echt gaan anders kom ik te laat, zegt hij ''Zie ik je ooit nog'' zeg ik ''Natuurlijk'' zegt hij en hij glimlacht naar mij.
Hij loopt door de deur, zwaait nog een laatste keer en is weg.
~Word vervolgd~
Ik hoop dat jullie het tot nu toe leuk vinden als je nog ideetjes hebt later zeker eventjes achter
JE LEEST
meet you at the concert
RomanceLynn gaat vanavond naar een bankzitters concert. Het is geweldig tot ze ineens het gevoel heeft dat Matthy naar haar kijk. ~Terwijl hij zong keek hij de hele zaal rond toen hij ineens ergens bleef kijken het was in mijn richting. Ik weet dat het ni...