5..
4..
3..
2..
1...
0!.....Alle lichten gingen in een keer uit, ineens begon iemand te zingen de muziek ging aan en de lichten richtte zich op de jongens die op het podium stonden. Iedereen begon kei hard te schreeuwen en mee te zingen. In de zaal kwamen er ook ineens allemaal telefoons tevoorschijn. Die van mij zat nog steeds in mijn tas. Ik vind namelijk dat je er dan niet van kon genieten omdat je alleen maar bezig was met alles op beeld te krijgen.
Ze begonnen met stapelgek en ik begon kei hard mee te zingen (IK BEN STAPELGEK OP JOU VAN AF DAY ONE ZIT JE VAST IN MIJN HOOFD (in mijn hoofd) de jongens liepen al verder het podium op nog maar een paar stappen en ze zouden recht voor mij staan. Matthy begon aan zijn couplet, ik was alleen nog maar naar hem aan het kijken. In het echt is ie namelijk nog knapper dan online. Terwijl hij zong keek hij de hele zaal rond toen hij ineens ergens bleef kijken het was in mijn richting. Ik weet dat het niet zo is maar het voelde echt of hij naar mij keek AAAA. De vlinders in mij buik werden hellemaal gek. Het voelde echt alsof we uren elkaars aan keken maar waarschijnlijk was het maar paar seconde. Na een tijdje keek hij weer de zaal rond en was het moment weg. Mijn hard maakte sprongetjes ik voelde me zo blij. Had Matthy me nou gezien AAAA.
De rest van het concert was echt geweldig de jongens zongen hun grootste hits en ze zongen ook nog andere bekende liedjes. Ik heb het moment van net geprobeerd een beetje achter me te laten, want waarschijnlijk denkt elke fan girl dat de jongens naar ze kijken. Toch voelde het echt of matthy de hele tijd naar mij keek en zelf de liedjes voor mij song IEEE. Het was alweer het einde van concert ik wou dat het nog lang niet afgelopen was. Dit was echt zo'n geweldige dag ik kan niet wachten om alles tegen Lieke te vertellen. Het duurde ff voordat ik uit de zaal was want iedereen ging natuurlijk in een keer naar buiten dus het was een hele rij en ik stond helemaal achteraan.
Toen ik eindelijk buiten stond zag ik dat de bankzitter via een zij ingang naar buiten kwamen. Alle fans om me heen begonnen te gillen maar daar lette ik niet op. Het enige waar ik naar keek was matthy en doen maakte me hart echt een sprongetje toen hij mij zag keek hij me aan AAAHH.
JE LEEST
meet you at the concert
RomanceLynn gaat vanavond naar een bankzitters concert. Het is geweldig tot ze ineens het gevoel heeft dat Matthy naar haar kijk. ~Terwijl hij zong keek hij de hele zaal rond toen hij ineens ergens bleef kijken het was in mijn richting. Ik weet dat het ni...