꧁ 𝟎.𝟐 ꧂

3K 232 545
                                    

Oy vermeyi unutmayın, iyi okumalar dilerim💕💕

«────── « ⋅ʚ♡ɞ⋅ » ──────»

━━━━━━━━━━━━━━━━
Episode Name: Yeni başlangıçlar.
━━━━━━━━━━━━━━━━

★ ☆ ✰ ✯ ✡ ✪ ✶ ✱ ✲ ✴ ✼ ✻ ✵ ❇ ❈ ❊ ❖"𝐘𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐝𝐞𝐟𝐢𝐧𝐢𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐧𝐨𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

★ ☆ ✰ ✯ ✡ ✪ ✶ ✱ ✲ ✴ ✼ ✻ ✵ ❇ ❈ ❊ ❖
"𝐘𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐝𝐞𝐟𝐢𝐧𝐢𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐧𝐨𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫."
★ ☆ ✰ ✯ ✡ ✪ ✶ ✱ ✲ ✴ ✼ ✻ ✵ ❇ ❈ ❊ ❖






"Belki de özel bir durumu vardır." Tabağına patates kızartması koyarken söyledin, "Ne olup bittiğini bilmeden onu işten kovmak olmaz ki." Toji seni alayla sırıtarak dinliyordu.

Sandalyesine iyice yaslandı, "Bu onun bir hata yaptığı gerçeğini değiştirmez."

"Tabii ama yine de durumuna göre muamele uygulanması gerektiğini düşünüyorum." Dudaklarını büzdün, "Her neyse, patron olan sizsiniz."

Patatese çatalını batırıp ağzına götürdün. Bu akşam yemeği senin yeni, büyük ailenle tanışmanın ilk gününe özel bir olayıydı. Eğer Hina adamı bu yemek için zorlayıp neredeyse yalvaracak dereceye gelmeseydi şu an burada olmazdım. Sinirle çatalını bir patatese daha batırdın.

"Nasıl olmuş yemekler?" dedi Hina, sesindeki cıvıl cıvıl hava gözlerini kısmana neden oldu.

Toji'nin alaycı sırıtışı yok olup yerini sıcak bir gülümsemeye bıraktı, "Mükemmeller, bu kadar zahmete girmene gerek yoktu."

"Yok canım ne zahmeti, Y/N yardım etmese de bir çırpıda yapılacak şeyler zaten." Hina sana yan gözle baktı, kaşlarını çattın fakat bir şey demedin.

"Sanırım yemek yapmayı pek sevmiyorsun?" Toji sana bakarak sordu.

"Genelde yediğim şeylere pek dikkat etmem, seçici değilim." Dirseğini yemek masasına dayayıp yanağını avucunun içine yasladın, "Bu yüzden hızlı hızlı bir şeyler yapmak tercihim."

"Biraz sağlıksızız herhalde." dedi Toji, kıkırdayarak. "Megumi'ye kötü örnek bir abla istemezdim açıkçası."

"Bu bebek şimdiden zekasını belli ediyor." Göz ucuyla mamasını yiyen Megumi'ye baktın. "Kesinlikle beni örnek almaz."

Lacivert gözlerini senden yana çevirince istemsizce gülümsedin. Hina, bir sana bir de hemen çaprazındaki üvey oğluna bakıp gözlerini devirdi, bunu Toji gördü mü diye kontrol ederken ona karşı başını iki yana sallıyordun.

[✔]꧁ sᴛᴇᴘ ᴅᴀᴅᴅʏ ꧂ -「𝐓𝐨𝐣𝐢 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin