Sınır 45 oy ve 45 yorum. İyi okumalar dilerim ♥️
«────── « ⋅ʚ♡ɞ⋅ » ──────»
━━━━━━━━━━━━━━━
Episode Name: Sıkıntılı dönem.
━━━━━━━━━━━━━━━★ ☆ ✰ ✯ ✡ ✪ ✶ ✱ ✲ ✴ ✼ ✻ ✵ ❇ ❈ ❊ ❖
"𝐓𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐨𝐧'𝐭 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧."
★ ☆ ✰ ✯ ✡ ✪ ✶ ✱ ✲ ✴ ✼ ✻ ✵ ❇ ❈ ❊ ❖
"Hayır ya hayır ya, hayır hayır hayır..." dizlerinin üzerine çöktün, vücudun kendi bünyeni taşıyamayacak gibi olmuştu. "Tanrım, bir kere de yüzüme gül!" Diye feryat ettin yukarıdakine karşı. Çaresizlik tüm bedenini, zihnini sarmıştı.
Elindeki üçüncü testte de iki çizgi meydana gelince büyük bir hırsla çubuğu lavabonun herhangi bir köşesine fırlattın. Saatlerdir bulunduğun ortam seni hem üşütmüştü hem de germişti. Yaptığın üç testin üçünün de pozitif çıkması -zaten iyi olmayan- psikolojini daha da harap ediyordu.
"Siktir, ne yapacağım şimdi.." mırıldanarak söyledin. Kafan allak bullak olmuştu, son birkaç gündeki duygusal ve fevri tavırlarından az da olsa şüphelensen bile bu sabahki gecikmen yüzünden doğruca eczaneye gitmiş ve titreye titreye test almıştın.
Bu yanlıştı, rahmindeki o canlının varlığı koca bir yanlış ve hatadan ibaretti. Toji'nin ailevi meseleleri ve şirket sorunlarını geçtin, her şeyden önce o senin üvey baban sayılırdı. Kağıt üzerinde de olsa bu böyleydi.
Ellerinle karnını sardın, "Özür dilerim." Ondan sadece özür dileyebiliyordun.
Senin sayende yaşama tutunabilen minik zigotu yaşam yerinden aldırabilecek miydin? Bilemiyordun. Aşık olduğun adamın bir parçasını taşımak sana çok naif bir his gibi gelmişti. Sanki şimdiden anne olduğunu hissediyor gibiydin.
Yine de bu bir hataydı.
Kapının çalmasıyla beraber ellerinden destek alarak ayağa kalktın. "Geldim!" Diye seslendin kapıya doğru, çünkü birileri zile basmayı çok sevmiş gibiydi.
Kapıyı açmanla yüzünde geniş bir gülümsemenin oluşması bir olmuştu. Zile basmayı bir oyun haline getiren kişi Toji'nin kucağındaki Megumi'ydi. "Megoş aşkım!" Dedin, sondaki m'yi uzatarak. "Hoş geldin bebişim."
Minik bebeği babasının kucağından alıp yumuşak yanaklarına birer birer öpücükler bırakmaya başladın, "Ay çok özlemişim seni." Megumi küçük elini senin dudaklarına bastırarak gülüyordu.
"Bana yok mu öpücük?" Toji elini senin beline atıp sana doğru eğilirken söyledi. Hızla aradan sıyrılıp kucağındaki Megumi ile salona ilerlemeye koyuldun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[✔]꧁ sᴛᴇᴘ ᴅᴀᴅᴅʏ ꧂ -「𝐓𝐨𝐣𝐢 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫」
FanfictionAnnenin sana böylesine mükemmel bir 'baba' getireceğini tahmin edemezdin. ●Dilf Toji x Reader ●Yaş farkı. ●+18 içerir. ●Tamamiyle bana aittir, (ç)alınamaz. ●Tamamlandı✅️