Part Two/Chapter Two

46 8 18
                                    

Where did you go?

Why did you leave?

Come back to me.

I beg of you.

Where

Are

You?

Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina? Hina?

Where are you? 

--------------------------------

guess how long it took to write that =D

Fanganronpa: Destination DespairWhere stories live. Discover now