Yn=yuna
~~~~~~~~~~
Annemin en son dediğine inanmamıştım ama sonra gerçekten görevliler Bıçağı getirmişti...
Galiba daha genç yaştayken ölecektim...
Lara:Sonunda getirdiniz.
Yuna:A-Ama b-ben d-d-dah-
Lara:SUS!
... Annem tam b!ç#'ğı kalbime saplarken kapı çaldı ve abim gelmişti belki şimdi annemi sevmekten vazgeçebilirdi...
Yeonjun:A-anne?!
Yuna:A-abi!
Lara:Yeonjun tek bir adım bile yaklaşırsan kardeşini öldürürüm!
.
.
.
Abim çok çaresizdi. İlk defa benim için göz yaşı dökmüştü.Beni kurtarmak istiyordu.Annemi dinlemeyip benim yanıma gelmeye çalıştı.Ah abim! Keşke... keşke gelmeye çalışmasaydın. Beni düşündüğünü biliyorum ama Abim yanıma gelene kadar annem benim kalbime B!ç#k saplamıştı.
Yeonjun:HAYIR!!!!!!
Lara:Hahahahhah
.
.
.
Yeonjun'dan
~~~~~~~~~~~~~~~~
Kardeşimi kurtarmam lazımdı.
Hemen ambulansı aradım. Ve kardeşim beni duymasa bile ona birşeyler söylüyordum.
.
Yeonjun: Dayan yuna! Dayan ambulans gelir birazdan...
.
Ambulans 3-5 dakikaya gelmişti.Annem ve Anneannem ise olay yerinden kaçıp gitmişti.Annem yuna'ya yaptığının cezasını çekecekti.
.....
Ambulans'la hastaneye ulaştık ve yuna'yı hemen ameliyataneye almıştılar.Ben ise çaresiz bir şekilde ağlıyordum.
.
.
.
Doktor:Siz yuna'nın yakınısız değilmi?
Yeonjun:E-evet.
Doktor:Maalesef yuna'yı kurtarama-
Hemşire:Doktor bey! Yuna'yı kurtarmayı başardık.
.
Hemşirenin sözünü duyar duymaz hemen "hangi odaya alındı?" diye sorular sordum. Onlar cevap verdiğinde odaya doğru ilerleyip odaya girdim.
.
Yeonjun:Yuna! S-seni çok özledim...
.
Yuna daha uyanmamıştı.Uyanmasını bekledim.10-20 dakikaya uyanmıştı.
Yeonjun:Yuna i-iyimisin seni çok merak ettim.
Yuna:E-evet A-abi sen beni merak etmezdin noldu?
Yeonjun:Sonuçta kardeşimsin.
Yuna:He bu arada "Annem" denen varlığa ne oldu?
Yeonjun:O artık bizim için yok.
Yuna:N-ne öldümü?
Yeonjun:ölmedi ama kaçtı.
Yunayla biraz daha konuştuk.3-4 saat sonra hastaneden çıkıp eve gittik.
.
.
.
.
.
Yuna'dan (3-5 gün sonra)
~~~~~~~~~~~~~~
Abim artık bana iyi davranıyordu.Ama aklım annemdeydi.Annemin kaçtığı yeri tespit etmeleri için polislere dedik ama hala bulamamışlardı.
.
Şimdiki Zaman (yuna'dan)
~~~~~~~~~~~~~~~
Günlerden pazar'dı ancak okullar yoktu artık yaz tatiline girmiştik... Salonda oturmuş telefon oynuyordum.Abimin ise arkadaşları gelmişti.
.
.
.
.
.
.
(Bölüm sonuuu)
(Aklıma yazıcak birşey gelmediği için 2. Bölümü bitirmeye karar verdim💙)