Yn:yuna
.
.
Yuna'dan
~~~~~~~~~~~~~~
İzleyeceğim filmi seçtikten sonra mutfağa gittim. Mutfaktan tava aldım(evde biri varsa diye).Tekrar salona geri gidip filimi başlattım...
.
.
Yeonjun'dan
~~~~~~~~~~~~~~
Yarım saat sonra karakola gelmiştik.
Ama aklım yuna'da kalmıştı. Yuna'yı aramak istedim ama baskıcı bir abi olmak istemiyordum bu yüzden aramadım.Annem ve Anneannem nezarethaneye girmişti.Polis yanıma gelip;
.
Polis:Annenlerin bir gününü nezarethanede geçirmesi lazım yarın ise
Mahkeme olacaktır.Ve onlara avukat lazımdır.
Yeonjun:Ama nasıl? Onlar bir cinayet işledi.
Polis:Cinayet işlemedi. Çünkü öldürmek istedikleri kişi ölmedi.Ama yinede cinayete giriyor.
Yeonjun:Peki avukatla ne alakası var?
Polis:Sizin değil onların bulması gerekiyor.
Yeonjun:Tamam o zaman onlara söyleyin bana değil ben sadece yarın mahkeme için geleceğim.
Polis:Peki onlara söyleyeceğim.Yarın mahkeme saatinde burda olun.Bu arada öldürmek istedikleri kişi kim?
Yeonjun:Kardeşim...
Polis:Yarın kardeşinizide mahkemeye getirin.
Yeonjun:peki tamam.
.
Polisle konuştuktan sonra saate baktım en son evden çıktığımda saat 15:00'dü şimdi ise saat 16:30'du. Saate baktıktan sonra eve gitmek için yola çıktım.Yuna'dan
~~~~~~~~~~~~
Hala filim bitmemişti bitmesine yarım saat vardı. Evde sesler duymaya başladım. Ve bu ses yürüme sesiydi... Hemen yanımdaki tavayı alıp üst katı dolaşmaya karar verdim. Tam üst kattaki odaya girecekken ağzım kapandı ve gerisi karanlık.
.
Yeonjun'dan
~~~~~~~~~~~~~
Eve gelmiştim kapıyı açtığımda yuna salonda yoktu.Heralde odasında diye düşündüm. Odasına gittiğimde odasında yoktu.
Yeonjun:YUNA!
Çaresiz bir şekilde yuna diye bağırdım. Ama etrafta yoktu. Aklıma tek bir kişi geldi.Annemin en yakın dostu ve bizimde düşmanımız. Tabi ya! Annemin en yakın dostu. Çünkü hep annemle yuna'yı kaçırma planı kuruyorlardı.(yazar notu bir arada düşmanın adı Taehyung. Ama bts'den değil aklıma isim gelmedi sjsj.)
Taehyung'un numarası bende vardı.hemen aradım.
Taehyung:Oo bakıyorum kimler aramış.
Yeonjun:KARDEŞİM NERDE!
Taehyung:Hahaha
Yeonjun:SORU SORDUM!?
Taehyung:Kardeşin bende
Yeonjun:ONA ZARAR VERİRSEN BİTERSİN.
Taehyung:Hopp! Sakin Ona zarar vermeyeceğim hatta senden birşeyde istemeyeceğim.Sadece beni bulmanı isteyecektim. HAHAHA
Yeonjun: BEKLE LAN.
Taehyung:BEKLİYORUM LAN.
.
Telefonu kapatmıştım.Çok sinirliydim. Onu bulmak için yola çıktım.
.
.
.
.
.
(Bölüm sonuuu. Bölümü nasıl buldunuz? Bu bölümde biraz kısa oldu. Bölümleri biraz kısa yapıyorum gibi.Ama isterseniz uzun yapabilirimmm💙)