Yn=yuna
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bugün okula gitmek için saat 8.00'da kalktım.Hemen Okul çantamı hazırladım,üzerimi giyindim ve diğer işlerimi de hallettikten sonra aşağıya indim.Abimin daha aşağıya inmediğini gördüm ve salonda oturmaya karar verdim.
Yuna:Abi!
Yeonjun:Ne var?
Yuna:Abi biraz çabuk ol yoksa kahvaltı etmeden okula gitmek zorunda kalacağız.
Yeonjun:senin derdin anlaşıldı,tamam aşağıya iniyorum.Dedi,ve aşağıya indi.Aşağıya indikten sonra kahvaltı yapıp,okula doğru yola koyulduk.
Yeonjun:okuldan sonra annemin yanına uğrayacağız haberin olsun.
Yuna:Ama ned-
Yeonjun:Annem öyle istedi!
Yuna:tamam bağırmana gerek yoktu.
Abimin bağırması beni üzmüştü hemde fazlasıyla. Ağlamamaya çalışsamda başaramadım. Ve ağlamaya başladım çünkü herkesin üstüme gelmesinden bıkmıştım...
Yeonjun:yuna iyimisin?
Yuna:bir şey yok sadece gözüme toz kaçtı.(aklıma diyecek bir şey gelmedi sjsj)
Yeonjun:bağırdığım içinse özür dilerim.
Abim ilk defa benimle samimi bir şekilde konuşmuştu.Ama bağırdı için ağladığımı nerden tahmin etmişti?
Yuna:özür dileme gerek yok.
Yeonjun:demek bağırdığım için ağlıyomuşsun... Tekrardan özür diler-
Yuna:Ya abi özür dileme gerek yok.
Yeonjun:tamam ama ağlama.
Yuna:tamam
Okula yaklaşmıştık okula girdiğimizde en yakın arkadaşım olan winter yanıma geldi.Abimde kendi arkadaşlarının yanına gitti.
Yuna: Selam nasılsın winter?
Winter: iyiyimm sen?
Yuna:bende iyi işte.
Winter'la konuşa konuşa sınıfa doğru ilerledik.
İlk ders matematik'ti,ve sınav yapılacaktı. Sınav için çok çalışsamda düşük alacağımdan emindim.Sınav başlamadan önce winter bana seslenmişti.
Winter:Yuna!
Yuna:efendim!
Winter:iyi şanslar!
Yuna:sanada!
Ben cam kenarında oturuyordum o ise duvar kenarında.o yüzden birbirimize bağırarak seslenmiştik.
Sınav başlamıştı.Sınav kağıdında 30 soru vardı. Hepsini yapacağımdan emin değildim ama yinede yapmaya başladım. Sorular basit gibiydi bazı sorular ise biraz zordu. 15-20 dakika sonra tenefüs çaldı.Herkes kağıtlarını öğretmen masasına bıraktı.Bende bıraktıktan sonra Winter'ın yanına gittim.
Winter:off ya sınav çok kötü geçti.
Yuna:benimde idare eder işte.
Winter:hadi gidelim.
Yuna:nereye?
Winter:bahçeye inelim.
Yuna:tamam.
Bahçeye inerken abim'i gördüm. Ama yanına gitmedim sonuçta onunda arkadaşları var.O da kendi arkadaşlarıyla takılsın.
Winter:Yuna
Yuna:Efendim
Winter:Çıkışta bize gelsene film falan izleriz.
Yuna:Çok isterdim ama annemleri ziyarete gidecekmişiz.
Winter:Tamam.
Bahçede hem dolaşıp hem de konuştuktan sonra zil çaldı ve içeriye girdik.
.
.
.
.
.
(Çıkışta)
Okuldan çıkıyorduk.Eveeett şimdi istemediğim yere gidicektim.Abim keşke
Annemin bana ne kadar kötü davrandığını bilseydi..........
Yeonjun:Yuna hadi gidiyoruz.
Yuna:nereye?
Dalga geçermişçesine abime nereye gittiğimi bildiğim halde bilmemiş gibi soruyu sordum.
Yeonjun:Yuna! Bilmemiş gibi yapma.
Ama abim bilmemiş rolü yapmamı anlamıştı.
Yuna:off tamam.
Annemin evine doğru yol aldık...
...Eve gelmiştik eve geldiğimizde annem kapıdaki görevliler ile bizi kapıda karşıladı içeriye girdiğimizde anneannemin de annemin evinde olduğunu gördüm ve çok sinirlendim çünkü yine kavga edeceğini biliyordum.
Lara(annesi):hoşgeldiniz.
Yeonjun:hoşbulduk.
Maria(anneannesi):şu yuna'damı geldi !!? Yeonjun tek gelseydin kuzum.
Yuna:(içinden) bizde sana meraklı değiliz zaten.
Yeonjun:neyse içeri geçelim
İçeri geçtik ve salonda oturduk.15 dakika sonra abim'i arkadaşları çağırdı ve annesine söyleyip evden çıktı.Annem anneannem ve ben evde kaldık.Annem beni öldürecekmiş gibi bakıyordu,Anneannemde öyle. Lara:eveett şimdi tek kaldık yuna.
Yuna:N-ne
Lara: bıçağım nerde? Hey! görevliler size diyorum!
Ne yapacaklarını bilmiyordum ve korkuyordum..
.
.
.
.
(Bölüm sonuuu)