3. Bölüm

120 7 2
                                    

Yn=yuna
~~~~~~~~~~~
(En son yuna'nın abisinin arkadaşları gelmişti)

Yuna'dan
~~~~~~~~~~~
Abim arkadaşlarıyla odasında konuşup sohbet ediyordu.Ben ise hala telefonla oynuyordum telefonla oynamaktan sıkılmıştım. O yüzden evde boş boş gezinmeye başladım.biraz evde gezindikten sonra abimin arkadaşları gitti.Ben ise odama doğru yola koyuldum.Tam odama gidecekken kapı çaldı. Kim olduğunu bilmediğim için kapıyı açmadım.Abim yukarıdan bana seslenip gelmişti.
Yeonjun:Yuna! Kapıyı açma geliyorum.
Yuna:Tamam.
Abim gelince kapıyı açmaya gittik.
Yeonjun:kim o...
Cümlesini bitirmeden kapıyı açmıştı.gördüklerimiz karşısında şok olmuştuk.Annemler bize silah tutmuştu biz ise bişey yapamadık.O an aklıma bir ara gittiğim karate kursu gelmişti. Hareketleri çok fazla hatırlamıyordum.Annemler bizi öldürmeden hızlı hareket etmem lazımdı.Annem ve Anneannem abimle ikimizin kafasına tam silahı sıkıcakken...Ne yaptığımı bilmeyip onlara tekme attım.Abim şaşkındı.Sanırım abim beni saf ve utangaç biri sanmış.Annem ve Anneannem'i kaldırıp eve getirdik ve ellerini bağladık.
Lara:NAPIYOSUNUZ SİZ!?
Yeonjun:BAĞIRMASANA
Yuna:tamam abi boş insanlarla konuşup sinirini bozma.
Maria:SUS SEN VELET!
Yeonjin:KARDEŞİMLE DÜZGÜN KONUŞSAN İYİ EDERSİN!?
abimin kulağına fısıldayarak;
Yuna:abi ben polisi arıyorum.
Yeonjun:tamam
Abim diğerleriyle kavga ederken ben ise polisi aradım ve hemen gelecekleri ni haber verdiler.Ama annemler kaçma planı kurmaya başlamışlardı. Bende hemen anlayıp abimin yanına gittim.
Yuna:Abi bunlar kaçma planı kuruyor sanırım.
Yeonjun:tamam ben şimdi onlara gününü gösterir-
Yuna:Abi! Aklıma fikir geldi.onlara sandalyeye bağlasak olurmu.
Yeonjun:iyi fikir.
Tam annemleri sandalyeye bağlıyoduk ki polisler geldi.annem ve Anneannem'i alıp karakola gitmek için yol alırken bir tane polis abime birşeyler söylüyordu.
Polis:O kadın sizin anneniz oluyordu değilmi?
Yeonjun:evet.
Polis:Bizimle karakola kadar gelmeniz gerekiyor.
Yeonjun:tamam ama bir saniye.
Abim polislerin yanından ayrılıp benim yanıma gelmişti.
Yeonjun:Yuna beni karakola kadar gitmem lazım. Sen evde tek kalabilecek misin?
Yuna:kalabilirim.ama çabuk gel.
Yeonjun:olabildiğince çabuk gelmeye çalışacağım.
Yuna:tamam.
Abim yanımdan ayrılıp polislerin yanına gitti. Ve sonra yola çıktılar.
.
(Yarım saat sonra)(yuna'dan)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Evde tektim ve yapacak birşey bulamıyordum. Biraz televizyona bakıyım dedim. Tam televizyonu açıyordum ki arkamda biri olduğunu hissettim. Arkamı döndüğümde hiç kimsenin olmadığını fark ettim.Ve televizyonu açtığım gibi film seçmeye başladım.
.
.
.
.
.
(Bölüm sonuuu bölümü nasıl buldunuz?Bu bölüm biraz kısa
oldu💙)

acımasız hayat (yn ve Txt) 1. SezonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin