Szereplők Jagged Peak (szürke cirmos kandúr), Holly (fekete nőstény macska, Jagged Peak párja)
Miután felébredtek, két különálló platformon találják magukat. Először nem tudták, mit tegyenek, majd lassan rájöttek, hogy a kulcs a platformok mozgatására, ha a legmélyebb gondolataikat és érzéseiket mondják ki egymásnak.
Amíg végül be nem vallották, hogy szeretik egymást, egy platformon találják magukat és "csókolóztak" (tudom, hogy a macskák nem tudnak csókolni, de az én fejemben igen).Az ötlet az RWBY volume 9-ból származik, amikor Blake és Yang beismeri, hogy szeretik egymást.
Itt a link: https://youtu.be/QXyQfiOyeY0?si=Cn2SHrEbbyEhsoSiJagged: Hol vagyok?
Holly: Jagged Peak?
Jagged: Holly! Minden rendben?
Holly: Jobban tenném, ha eljutnék hozzád. *platform halad előre*
Jagged: Hogy csináltad?
Holly: Nem tudom.
Most mondtam valamit rólad.Jagged: Hm...talán ez kapcsolódik ahhoz, amit mondunk.
Te, a platform elérése. Ez nem működött.
De amíg tudom, hogy jól vagy, nincs miért aggódnom. *platform halad előre*
Azta! Bármilyen ötletet?Holly: Nem tudom.
Jagged: Nos, elkezdtem rólad beszélni, szóval talán összefügg azzal, hogy mondunk dolgokat egymásnak. Hadd próbáljam ki.
Szóval...a szemed zöld...és szeretem.
Szerintem gyönyörűek, a murvar füvére emlékeztetnek. Főleg azzal a lágy tekinteteddel. *platform halad előre*
Igen! Még akkor is, ha még mindig nem igazán tudom, mi az.Holly: Talán arról van szó, hogy olyan dolgokat mondunk ki, amiket mélyen gondolunk egymásról. *A Jagged Peak jelet mutat, hogy Holly kezdje el*
Szerintem nagyon erős macska vagy, aki még a sérült lábával is meg akarja védeni azokat, akiket szeret *platform halad előre*
Próbálj utolérni.Jagged Peak: Szerintem nagyon bátor macska vagy, aki mindenkinek segíteni akar. Még akkor is, ha az elején nem igazán akartál megnyílni.
Holly: Csak nem voltam hozzászokva az ilyen fajta életethez.
Jagged: De te nem adtad fel, ahogyan engem sem. Soha nem adod fel, bármi is történjen és neked köszönhetően visszakaptam az önbizalmamat.
Szóval köszönök mindent. *platform halad előre*
Csináljuk meg gyorsan. Van valami, amit még nem mondtál el? *Holly elpirul, és Jagged Peakre néz, aki ezt látva idegesen elfordul és a platformok visszafelé mozdulnak*Holly: Csak nem gondoltál valamit?
Jagged: Nem tudom, hogy ez tetszene...
Olyan, mintha egy szakadék szélén állnék, egy rossz lépés, vagy csak egy kis csúszás is és leeshetekHolly: Azt hiszem, mi már alapból is esünk.
Csak mond ki, Jagged Peak.Jagged: Azt hiszem... azt hiszem, szeretlek.
Holly: Én is szeretlek.
*A platformok eggyé válnak, és adnak egymásnak egy macskacsókot*.Dal szövege:
[Jagged Peak] Most már tudom, hogy méltó vagyok rád.
[Holly] (Ó, nem látod, velem lehetnél)
[Jagged Peak] Minden láttán azt mondtad nekem, hogy "szeretlek".
[Holly] (Én vagyok az álmod, szeretlek)
Az ihletet az RWBY adta, amely a ROOSTER TOOTH-hoz tartozik.
A karakterek a Harcos Macskák/Harcosok: A klánok hajnalából származnak, amely Erin Hunterhez tartozik
Csak a rajz az enyém.
YOU ARE READING
Rajzaim
RandomItt van pár általam készített rajz, koment be írjátok meg nektek melyik tetszik.