napadení

82 5 0
                                    

Část vydána 5.listopadu

Probudila jsem se brzo ráno, tak jsem zamířila rovnou do kuchyně.
Šla jsem udělat snídani:

Když jsme měli už skoro dosnídané slyšela jsem jak někdo klepal na okno

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsme měli už skoro dosnídané slyšela jsem jak někdo klepal na okno. Matt řekl že tohle se děje normálně že máme jenom zatáhnout záclonu.
Nick šel zapnout kropičku trávy.
Jenomže bouchání pořád zesilovala a zesilovalo a mě už to začínalo srát, tak jsem vyběhla z domu "hrabe ti? Vždyť je ráno člověče" vzdychla jsem a neuvěříte koho jsem tam viděla...... Marii.

MM: no to je snad zlý sen to není možné aby letěla přes celou Evropu jenom aby mě nasrala a stalkovala. Vždyť jsme tu teprve 2 týdny. Podívala jsem se na ruku a štípla jsem se, ale bohužel nespím. "Ughh to je snad zlý sen" zabručela jsem
__________________________________
"Lauri hádej kdo tady je?" Řekla jsem sladkým ironickým hláskem "jaká skvělá a příjemná návštěva za náma dojela" Ale potom se na mě Marie rozběhla a omráčila mě, potom mě znovu zvedla a hodila mě silně na zem. Můj vnitřní hlas mi říkal " co to kurva?" Zbytek budu vyprávět jenom z toho co mi řekli ostatní.
Nick kvůli takovýhle případům má schovanou baseballku za dveřma. Když nad tím tak přemýšlím taky bych si mohla jednu pořídit.
Když mě Marie nepřestávala mlátit do břicha a do hlavy, Nick hned jak si Marie všiml, tak popadl baseballku jako kdyby to měl nacvičené a namířil s ní na Marii.
"Ještě jednou ji bouchneš a bouchnu tě já"
Přestala mě mlátit a zdvihla se. " Tak a teď pojď dovnitř." Řekl Chris
Podíval se na mě, vypadam úplně k.o.
"Bude mi ctí." Culila se Marie, ale to ještě nevěděla co ji čeká.

Zdvihla jsem se a dále ji pěstí tak že jsem ji omráčila a z nosu ji tekla krev. Mezitím na ní Matt zavolal policii.

Já jsem byla v nemocnici a měla jsem zlomenou ruku.
A pomlácené žebra.
Asi dva týdny jsem byla úplně mimo.
Hodně mě tam chodili navštěvovat Nick a Laura.
Což mě potěšilo.
A jednou ke mně došel Nick a přivedl právníka.
Řekl že jí za to zažalují a půjde na pár měsíců do vězení za napadení.
Všichni museli počítat že s tím budu souhlasit protože proč ne že. Zjistila jsem, že jsou Laura a Matt jako nejlepší kamarádi. A ani se nedivím když toho mají tolik společného.

Já vím že tenhle příběh byl takový sušší ale já už fakt nemám nápady. Doufám že tyhle příběhy začnou nějací lidi číst.

408 slov

Sturniolo Triplets Kde žijí příběhy. Začni objevovat