Část vydána 5.listopadu
Od té doby co jsem se vrátila z nemocnice jsem chodila každý den na procházky. Zeptala jsem se Lauri nebo někoho jestli se mnou půjde ale vždycky jsem šla sama. S klukama jsme natočili pár videí například ruleta nebo vaření po slepu, byla to fakt zábava. Šla jsem se navečeřet a převléct. Vypadalo to asi takhle:
Večeři dělal Chris takže byla zase výborná jak obvykle, on má na to fakt talent. I když jeho muffiny po slepu jsem si oblíbila asi nejvíc 😆.
Po večeři jsem šla vyvenčit Trevora, tuhle noc byla hrozná zima a hrozná tma. Kdyby v ulici nebyly lampy tak nic nevidím.
Byl tam krásně čerstvý vzduch. A dívala se na chvějící se listy na stromech. Trochu jsem tu procházku protáhla. Začal mi volat postupně Nick, Chris , Laura a nakonec Matt. Jenomže já jsem si jako každý den chtěla užít procházku, tak jsem si vypla vyzvánění. Pak protože jsem nenažraná tak jsem si zašla na pizzu a na potvoru jsem to poslala Chrisovi. Než uběhlo půl hodiny tak jsem to měla snězené ale potom jsem dostala ještě žízeň a šla jsem do bubble Tea obchodu. Nemohla jsem si nevšimnout jak jsou v LA nádherní kluci jako z letáku. Šla jsem zrovna kolem walmartu a tak jsem neodolala protože jsem v něm nikdy nebyla skrz to že jsem Češka a nakoupila jsem nějakou halloweenskou výzdobu a věci na aktivity které by jsme mohli dělat ve videu.Jenomže jak jsem šla dál a dál městem které jsem neznala a byla velká tma. V tu chvíli mi došlo jak je LA veliké a zrádné. Stačí odbočit do jiné uličky které jsou si tak nesmírně podobné. Trevor mě vedl furt dál a dál jenomže už jsem chtěla jít docela domů. Když jsem se otočila tak jsem vůbec nevěděla kde jsem. Byla to jenom tmavá opuštěná ulička. Já jsem byla ztracená. Volala jsem o pomoc asi 15 minut dokonce jsem zavolala i Nickovi.
Po chvíli tam dojelo auto a snažila jsem se jich zeptat kde jsem a jak se dostat domů. Byla jsem úplně nervózní, ale zároveň šťastná že se konečně dostanu domů. Jenomže místo toho aby mi odpověděli, tak mě švihli přes hlavu, dali mi na ní pytel, svázali mě a někam mě odvezli. Pak už si to všechno pamatuju jen matně. Ale mělo mi to být jasné když všichni byli v černém. Jak můžu být tak blbá?!jak jsem si mohla myslet že to je jen takový styl oblečení. Když jsme dojeli k domů, který byl v lese. Připoutali mě ke zdi, vzali mi mobil a všechny věci. Byla jsem na půdě, hodili po mně oblečení a řekli ať si ho dám. Vypadalo asi nějak takto:
Brčela jsem protože jsem nevěděla jestli se dožiju zítřka.
Jenomže potom se otevřely dveře a bylo v nich světlo tak jsem nevěděla kdo to je. A pak řekl/řekla.......
Tohle je konec 6. části a mělo by jich být MOŽNÁ 8 pokud teda nebudu mít nějaké dobré nápady .
498 slov
ČTEŠ
Sturniolo Triplets
DiversosCelý můj život byl nudný, musela jsem spíš přežívat a byla jsem zesměšňována partou pick me girls. Ale pak se stal zvrat a musím ho teď přežívat zábavným způsobem se Sturniolo Triplets.