Část vydána 5.listopadu
Když jsme přistáli tak jsem opět usla a hůř se mi probouzelo kvůli pohodlí v té minině. Po výstupu z letadla jsme museli počkat nez nas vyzvedne auto rodičů od kluku. Nadechla jsem se příjemného ranního vzduchu a všimla jsem si že je tu úplně jiný jak v ČR. Slo vidět ze Laure je velka zima a az si toho všiml Matt, dal ji jeho bundu a Laura poděkovala a usmala se. Za chvíli dojeli jejich rodiče , představili jsme se a docela mi přišlo ze jsem jejich mámě padla do oka a ona zas mě protože je nesmírně milá. Když jsme nastoupili do auta, kluci se zeptali:"natocime video az dojedeme domu, povecerime atd...?"
Obě jsme řekli jasně. Ale jsme nervózní a jde to poznat. Kdyz jsme dojeli k jejich domu, zarazilo me jak je velký. Na veceri nám pani Sturnilo udělala corndogy. Které jsem nikdy nejedla takže aspoň něco nového. Bylo to taaaaak výborné že jsem nic lepšího nikdy nejedla. Paní sturniolo to v kuchyni umí. Já i Laura jsme se šli po dlouhé cestě upravit. Vím že to zní že jsme namyšlené nebo tak, ale kdyby jste viděli jak po té cestě vypadáme, tak byste se možná i lekly. Mimochodem měli jsme společný pokoj a je mega hezký. Byla jsem z toho vseho ráda a jsem ráda že jsem porad Lauřina spolubydlící.
Tady v Americe je tolik věcí jiných. Konečně jsme byli připravené na naše prvni video. "Tak o čem by mělo být tohle video? Nějaké nápady?" zeptal se Nick. "Můžeme udělat challenge? Třeba Sprite challenge nebo zkusíme pálivé papričky"usmívá se Chris. Zamyslím se. "Co kdyby jsme šli s Laurou nakoupit přísady. My vám připravili nějaké české jídlo vy ho ochutnali" navrhla jsem. "To je nápad! V Česku jsme byli jen na otočku tak jsme ani nestihly ochutnat jídla z vaší země" povzdychne si Matt.
Všichni to odsouhlasili a a my s Laurou vyrazili na nákupy. Shodli jsme se jim uvařit langoše, bramboráky, řízky s bramborovým salátem, vdolečky a vzali jsme si s sebou do kufru pivo z Česka aby ho kluci mohli ochutnat. V kuchyni jsme byli hodinu a kluci furt nakukovali a chtěli aspoň kousek ochutnat. "Prosim aspoň trochu" žadonil Chris "ono to tak skvěle voní"
"Chvíli to ještě vydržíš" mrkla na něj Laura a Chris smutně zalezl do obyváku.Kluci se málem o to jídlo málem poprali. "Nebojte není to naposled co vám děláme české jídla" a prohlédla na Matta který chtěl fláknout Nicka, zpražila ho pohledem a pak jsme všichni vybouchli smíchy. Kluci z toho udělali speciál. Video mělo cca 30 minut. A po jídle se jen zaprášilo.
Matt měl nápad že si nafoukneme plastové minibazény, dáme je do venkovního bazénu na zahradě a přespíme v nich. Všichni souhlasily a jen co jsem vešli do bazénů, začalo to byt zábavnější a zábavnější. Dívali jsme se na plátno, kde se promítal film a Chris u toho popíjel svoji Colu.
Noc uběhla a všichni jsme se postupně víc a víc seznámili. Probudila jsem se a cítila jsem že mám mokré oblečení. Otevřela jsem oči, rozhlédla jsem se a všem se nám vypouštěli bazény. A Matt se smal na kraji bazénu.
Laura zakřičela "au můj kontík!" A snažila se dostat na kraj bazénu "Matte podej mi ruku" a zatvářila se vážně. Ale já vědela co se chystá udělat protože to v létě neustále dělala mě. Matt ji popadl za ruku a snažil se ji vytáhnou nahoru. Ale Laura škubla rukou dozadu a Matt letěl do vody za náma. Všichni jsme se mu smáli a on nás všechy sjel pohledem a zaklel.
Tohle je konec příbehu. Teď se docela nudim takže asi po roce ho upravuju a změnila jsem pár částí. <3 :))
Mimochodem místo jmen Laura a Adéla si můžete vymyslet nějaké jiné jména, klidně i vaše.
630 slov
ČTEŠ
Sturniolo Triplets
AcakCelý můj život byl nudný, musela jsem spíš přežívat a byla jsem zesměšňována partou pick me girls. Ale pak se stal zvrat a musím ho teď přežívat zábavným způsobem se Sturniolo Triplets.