AVM ' ye geldiğimizde Sera heyecanla arabadan indi ve sabırsızca yerinde zıplamaya başladı. Bu halleri beni güldürürken İlayda kapıları kontrol etti ve Sera önde olmak üzere AVM ye giriş yaptık. Sera ilk kattaki bir mağazaya girdiğinde 15 dakika sonra elinde mumlarla geri geldi. Biz İlayda ile anlamsız bir şekilde Sera'ya bakarken Sera konuşmaya başladı.
"Ay niye öyle bakıyonuz be? Beni çok beklediniz bende size kokulu mum alayım dedim. Bunu sadece Alev seviyor ama İlayda sende kullanırsın." Dedi . İlayda kafasını salladı ve ben mumları hızlıca çantama attım.
Sera bir mağazaya girerken bizi de yanında sürüklüyordu. İki üç saat böyle gezdik Sera Hanım bizi tınlamadan mağazalara girmeye devam etti. Biz Sera'ya küfürler savururken kalabalık sayesinde Sera fark etmeden bir yere oturabilmiştik. Sera karşı mağazaya girerken bizde nefes nefese dinlenmeye çalışıyorduk. "bu kız bizi öldürecek yemin ediyorum öldürecek. Biz yorulduk o yorulmadı ya" dedi İlayda şikayet ederken . "İlayda onu bunu geç bizim elimizde bir tanecik bile poşet yok kızın elinde ebem kadar poşet var. Bizden gizli pehlivan falan mı oldu?"
Biz kendi aramızda gülüşürken eve gidince bu gülmelerimizin Sera tarafından alınacağını biliyorduk. Sera mağazaya gireli baya olmuştu biz merak ederken Sera yüzünden alev fışkırır gibi geliyordu ve İlayda ile kaçma planları yapıyorduk. Sera söylene söylene "ben önce aldım, diyo ilk ben gördüm. Ağzına sıçacam görecek ." Sera yanımıza geldiğinde sinirle " off hadi gidelim yine cinlerim attı . Kızı parçalamak istiyorumm ." Sera otoparkın yolunu tutarken bizde arkasından korka korka ilerliyorduk. Sera bir elbiseyi beğendiyse ve onu bir başkası aldıysa sinirlenerek birşeylerden hıncını çıkarmayı çok severdi.
Sera arka koltuğa uzanırken ben ön koltuğa binmek zorunda kaldım. Zaten onunla şuan arka koltuğa binmezdim. Siteye geldiğimizde Sera arabadan indi ve ayaklarını vura vura kendi apartmanına girdi. Bende İlayda ile vedalaştım ve kendi apartmanıma girdim. Eve girdiğimde üzerimi çıkarttım ve duşa girdim.
Bugün çok yorucu bir gündü yarın Sera bize net bağıracaktı ve bizim hazırlanmamız gerekiyordu. Ben bunları düşünürken kapı çaldı. Oflayarak yerimden kalktım ve kapıya gittim. "Kim o?" "Siparişiniz var efendim" ne siparişi be ben bişi sipariş etmemiştim . "Yanlış adres bey efendi ben birşey sipariş etmedim" Adama hala kapıyı açmamıştım, adam kapının arkasından adresimi eksiksiz bir şekilde söyleyince kapıyı açmak zorunda kaldım.
Adam elindeki devasa buketi bana verirken bir yeri imzalamamı istedi. Vakit kaybetmeden imzaladım ve kapıyı adeta adamın yüzüne kapattım. Çiçekler çok güzeldi ve kimden geldiği hakkında en ufak bir fikrim yoktu. Acaba Özgür Hoca'nın geçmiş olsun hediyesi bana mı gelmişti? Üzerinde not falan da yok.
Çiçek
Ben bunları düşünürken telefonumdan bildirim geldi. telefonu açar açmaz karşımda " Saf Bey " yazısını gördüm, benim bu çocuğu engellemem gerekiyordu.
Saf Bey : Çiçek çok güzel dimi seversin diye yolladım.
Siz : Abicim sapık mısın?
Saf Bey : Abi mi, aa olmaz ama Alev Hanım siz gelecekte çocuklarımın anası olacaksınız olmaz böyle.
Siz:
Saf Bey : Bende diyordum resimci Alev nerde, ahanda burdaymışş
Siz : Sapık mısın bir sal beni adam be!!!
Saf Bey:
Siz : Demem benim o falan Allah Allah yatçam zıbarcam beni sal artık
Saf Bey : İyi geceler prenses rüyanda beni gör tamam mı?
Siz : Ay Allah korusun!!
Siz :
Mesaj sayfasından çıktım ve çiçeği vazoya koydum , ne kadar kim olduğunu bilmesemde yinede bizimkilerden biriydi . Konuşmaları sarıyor ama bir yandan bunu kendimden uzak tutmaya çalışıyorumdum .Ne olacağını bilmiyorum. Yatağa geçtim ve çiçeğe bakarak uyuya kaldım.
________________________________________________________________________________
Evetttt bir bölümün daha sonuna geldik bu bölümü siz okurken benim arkada büyük ihtimalle taslaklar birikmiş olucak . Fırsat buldukça yazmaya çalışıcağım iyi okumalar <33333333333333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BASKETBOLCULAR
Romance5386*******: Oo baya iyi çıktın kızım sen 5386*******:Uzaydan mı geldin? Siz: Pardon siz kimsiniz? 5386*******:İlk önce soruma cevap ver nerelesin sen cidden? Siz:Sorunuz anlamlı olsa cevap vercem ama düzgün sormuyorsunuz. 5386*******:Diyorum ki kız...