Péter ideges lesz

7 0 0
                                    

Ott sem tudtam nyugton maradni. Ezért inkább kimentem. Halottam ahogy a mama mond valamit Péternek.

-Péter szemszöge-

Csodálkozva néztem a húgomat, ahogy ide oda szaladgált, de ezt mind villámgyorsan tette.
Miután megköszönte a vacsorát el is ment asszem. Na mindegy mikor bement én is fel akartam álni az asztaltol, de a nagyi nem engette meg.

Péter figyelj.. -kezdte
A húgod mivel egy vámpír lesz egy két fura szokása- mondta

De jó megint arról az idegesítő húgomról lesz szó. Annyira elegem van abból, hogy csak róla beszélünk.- gondoltam magamban

Például-kezdett el megint magyarázni nem érdekel. Miért nem neki mondja?! Elegem van!

Na szóval, lesz amikor csak futni és futni szeretne, a naptól mindig óvd igaz lesz majd nap gyűrüje de figyelj rá, hogy elne veszítse. Meg lesz amikor nagyon kívánja majd a vért, akkor majd adj neki egy tasakot de csak napi 3 ehet meg. Csak akkor adhatsz neki többet amikor megsérül, mert a vámpírok amikor megsérülnek akkor a vért kell inniuk utána semmi bajuk nem lesz.

Na de mindegy most legyen szó rólad is. Na szóval a sárkány embereknek is van egy csomó különleges képességük. Mint pl. a repülés, tűz fújás, az emberek gondolataiba bele tudnak férkőzni és bebeszélni neki minden félét amiről elhiszik hogy igaz, vagy láthatatlanná tudnak válni de egy valaki vagyis inkább valami látja őket még pedig a vámpírok.

NA DE FASZA AKKOR A HÚGOM LÁTHAT, A HÚGOM MINDENT MEG TEHET , MINDENT MEG IS KAP, MERT Ő A TÖKÉLETES A LEGJOBB, ÉS ÉN CSAK BÉBICSÖSZNEK VAGYOK ITT NEM MÁSNAK. IGAZ???!!?!?!?!

Erre Péter kirohant és elszaladt.

Életem traumáiból át a varázsvilágbaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora