Yeni bir güne başlamıştık tekrardan..
Lanet olası bir gündü amcamın bana nefreti hâlâ bitmemişti.
Neyseki bu gün ondan kurtuluyordum. Hogwarts'a kabul olduğumdan gideceğim için mutluydum.
En azından hogwarts buradan iyidir.
Bavulumu hazırlamıştım hızlıca.
Lanet olası amcama gözükmeden çıktım evden ve yola koyulmuştum.
Sonunda gelmiştim 9¾ çeyrekli perona.
Hemen binmiştim ve boş bir yer arıyordum sonunda bulabilmiştim.
Hızlıca oturup camdan dışarıya bakıyordum.
Ne kadarda huzur vericiydi..
Derken kapı açıldı 2 tane çocuk vardı birisi turuncu saçlıydı diğeri ise siyah saçlı 4 gözdü.4 Göz: Diğer yerler dolu da acaba buraya oturabilir miyiz?
4 Göz'e hiç bakmamıştım başımdan salmak için "evet" demiştim.
Yol boyunca konuşmuşlardı ve bütün huzurum gitmişti.
Hogwarts'a kabul olduğum için mutluydum.4 Göz: Sen yeni misin?
4 Göz'e baktım:
"Evet yeniyim."
4 Göz:Anladım ben Harry, Harry Potter buda Ron, Ron Weasley.
"Bende Luna, Luna Elfert"
Harry:Memnun olduk Luna.
Luna:Bende memnun oldum
Ron:Sanırım yaklaşıyoruz
Rona baktım, sanırsam haklıydı.
Çok heyecanlanmıştım ama belli etmemeye çalıştım.
Beni bekle Hogwarts ben geliyorum.Sonunda gelmiştik ve benim içimdeki heyecan hâlâ bitmemişti aşırı heyecanlıydım ama ne olursa olsun belli etmemem gerekirdi heyecanımı bu zaman boyunca kıran kalpsiz insanlar yüzünden heyecanımı göstermemeye yemin etmiştim..
McGonagall:Bayan Luna lütfen beni izleyin.
Ne olduğunu anlamamıştım ama ne diyorsa onu yaptım ve bayan McGonagallı takip etmeye başladım.
McGonagall:Bayan Luna birazdan sizi çağırdığımda sandalyeye oturacaksınız ve bende şapkayı kafanızın üstüne koyacağım bu şekilde binanız seçilmiş olacak.Bunlar Slytherin,Gryffindor,Hufflepuff ve Ravenclaw.
Şimdi anlamıştım herkesin farklı oturmasının nedenide bu olsa gerekti.
***
Sonunda o an gelmişti binam belli olacaktı ama nedensizce içimde bir korku vardı ve bu korkunun neden geldiğini bilmiyordum.***
McGonagall:Luna Elfert lütfen gelir misiniz?Birden sessizlik olmuştu.
Ona rağmen ayağa kalkıp gidiyordum profesör McGonagallın yanına taki onu fark edene kadar..279 kelime
2.bölümü yarın atacağımmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Severus Snape
Teen FictionO muazzam bir adamdı.. Siyah saçları, gözleri herşeyi muhteşemdi. Ona aşık olduğuma inanamıyorum. Onu seviyorum..