=SEVİNCE TEHLİKE'Lİ=

30 5 4
                                    

Olayın üzerinden iki gün geçmişti arkadaşlarımın yüzüne bakamayacağım için okula gitmiyordum. Telefonda aramak istediğimde nasıl bir açıklama yapacağımı bilmiyordum. Ben düşüncelerle boğulurken çocuktan mesaj gelmişti. "En azından bir özür dinleyebilirdin. " yazıyordu kim bilir ne demişti çocuğa mesajla olmayacağını anlayıp aramıştım.
"-Selam "
"-Selam"
"-Öncelikle senden özür dilerim, kendisi eski sevgilim ayrıydık biz dün karşıma çıktı konuşmak için o ara sen aradın engel olamadım numaranı aldı ."
"-peki sonra neden beni aramadın."
"- utandım arayıp , ne diyeceğimi bilemedim."
"-o senin dediklerinden çok farklı şeyler anlattı."
"-Sana ne söyledi."
"-iki yıldır nişanlı olduğunuzu ,bu yaz evleneceğinizi söyledi."
"- öyle bir şey yok , biz iki yıldır tanışmıyoruz , dediğim gibi tekrar onun adına özür dilerim."
"-sorun değil ,görüşürüz. "
Resmen kıskançlığından yalan söylemişti. Karanlık çökmek üzereydi yatağımda yatıyordum ,uyuyacaktım ki telefonum çaldı. Arayan okuldan çocuğu bulan arkadaşlarımdan ne olmuştu ne diyecektim şimdi telefonu açmıştım ki soluk soluğa "o deli üzerimize arabayı sürdü ,yolun kenarında yürüyorduk bir anda arabayla üzerimize geldi ,son anda kaldırıma çıkabildik gitmeden önce tehdit etti bizim onunla seni tanıştırdığımızı duymuş, bu iş burada bitmedi benim sevdiğim kadına birini bulmak neymiş göstereceğim size dedikten sonra gitti çok korkuyoruz."
"Neredesiniz siz tamam geliyorum ." Geçen gittiğimiz kafedelerdi korkmuştum benim yüzümden başlarına bir şey gelmesinden hemen üzerime bir şeyler giymiş yurttan çıkmıştı.
Hemen gidebilmek için hızlı bir şekilde yürümüş kafenin önüne gelmiş nefes nefese kalmıştım. Kafenin üst katına çıkmış arkadaşlarım merdivenlerin tam karşısındaki masada oturuyordu hemen masaya gittim.
"-ne oldu , ne yaptı size?"
"-Dedigim gibi yol kenarında yürüyorduk arabayı üzerimize sürdü son anda çıktık kaldırıma , bu burada bitmedi dedi ve gitti."
Onlara beni sıkıştırıp zorla isimlerini ve çocuğun numarasını aldığını söylemek zorunda kaldım onlarda bana benim için korktuklarını dikkat etmemi söylemişlerdi çok şükür bir yerlerinde bir şey yoktu bu adam ne yapmaya çalışıyordu ya kafasına yerinde değildi sanırım normal bir insan kıskandığı için kimsenin üzerine arabayı sürmezdi telefonum çaldı onlarla konuşurken arayan oydu yetmişti artık yaptıkları uğraşamazdım kapattım telefonu yine aramaya başladı yine kapatmıştım çok sinirliydim konuşmak istemiyordum . Arkadaşlarımla vedalaşıp çıkmak için ayaklanmıştım ki telefon yine çaldı bu defa açmıştım telefonu hiçbir şey demeden "neredesin?" Demişti ona kafede olduğumu söylediğimde "Bekle gelecegim" demişti. Onu dinleyip bekleyecek değildim iyice kafayı yemişti .Dışarıya çıkmıştım ki bir araba ani bir frenle yanımda durmuştu oydu etraftaki insanlar bakıyordu ama onun pek umrunda değildi yan kapıyı açıp bana hitaben "Bin"demişti. Binmemiştim arabaya sinirlenmişti
"-Sana arabaya bin diyorum güneş" bu defa bağırmıştı ve çevredeki insanların yine ilgi odağı olmuştuk "Sana gelmiyorum diyorum git"
"Ben onlara ne yapacağımı biliyorum "
Kime ne yapıyordu bu adam gerçekten artık ondan korkmaya başlamıştım yanında huzur bulduğum adam gitmiş korktuğum bir adam gelmişti yine birine zarar vereceğini düşündüğüm için korksamda binmiştim arabaya çok hızlı kullanıyordu ve ben çok korkmaya başlamıştım yavaşlaması söylediğim halde beni dinlemiyordu çok sinirliydi ama neden bu kadar sinirli olduğunu bilmiyordum korktuğum için soramıyordumda Nihayet cesaretimi toplayıp nereye gittiğimizi sorduğumda bana "Seni çok güzel bir yere götürüyorum, ben arada giderim sessiz bir yer konuşacağız " dedikten sonra arabanın hızını düşürmüştü şehirden çıkmıştık nereye gidiyorduk ki? 15 dakika kadar sonra araba bir tepede durmuştu. Güneş batmak üzereydi şehrin ışıkları yanıyordu artık tek tek gerçekten çok güzeldi buranın manzarası belli bir süre ikimizde susmuş karşımızdaki manzarayı izlemiştik ,sıkılmış olacak ki "Ben sana demedim mi buradan gidene kadar ne senin nede benim sevgilim olmayacak diye ?"
"Sana söyledim sevgili değildik sadece arkadaşça konuşuyorduk biz , kızların bir suçu yoktu araba sürmüşsün üstlerine çok korkmuşlar."
"Korksunlar ben daha neler yapacağım onlara ,Sana birini bulmak ne?
"Sana dedim arkadaşça diye ,çocuğa benim sevdiğim biri var sevgili olmam dedim oda bana arkadaşça konuşmak istediğini söyledi"
"Konuşmayacaksın engelle sonra sil telefonunu " bir cevap vermemişti.
"Beni mi seviyorsun hala" bu sorusunuda cevapsız bırakmıştım.
"Olmuyor Güneş ben sana çok alışmışım sensiz olmuyor yapamıyorum tekrar deneyelim."
"İstemiyorum ayrıl ,barış yoruldum artık yeter"
"Tamam sen isteyene kadar buradayız ozaman"
Ne diyor bu adam ne zorlamı tekrar sevgili olacaktık? Yine Sessiz kalmıştım nasıl olsa sıkılacaktı aradan bir saat geçmişti ama o düşündüğümün aksine gayet kararlı duruyordu müzik açmıştı birde üstüne keyfi gayet yerindeydi en az benim kadar inatçıydı "Tamam" demiştim ona yenik düşerek cevabım onu mutlu etmişti yüzünden mutluluğunu okumak zor değildi yurda giriş saatim yaklaştığı için beni yurda bırakmış eve geçeceğini söyleyip gitmişti.
Diğer gün beni aramış arkadaşıyla arabayla gezeceklerini onlara katılıp ,katılmayacağımı sorduğunda sıkıldığım için kabul etmiştim. Hemen hızlıca hazırlanıp çıkmıştım yurttan beni bekliyorlardı arabaya binmiş yurda yakın bir yere gelmiştik etrafta sadece ağaçlar ve tek tük evler bulunuyordu etrafta üç kişi sohbet ediyorduk arkadaşıyla daha önceden tanışıyorduk zaten bir anda önüme gelmiş ellerimi tutmuştu "Ben sizin orayı bilen bir kaç kişiyle konuştum buradan, bana sizin orada kız almanın çok zor olduğunu söylediler , benimde durumumu biliyorsun okulun bitmek üzere birbirimizi göremeyeceğiz, sen benimle evlensene "
Ne demişti o bana evlenme mi şuan evlenme teklifimi alıyordum ben yok canım dalga geçiyor kesin benimle şaka yaptığını düşünerek bende ayak uydurmuştum .
"Yüzüksüz evlenme teklifi mi olur ? Bunu kabul etmiyorum bir daha isterim"
"Tamam tekrar ederim ama ben ciddiyim Güneş ben sizinkilerin isteklerini yerine getiremem "
Şaka yapmamıştı gerçekten evlenmek istediğini söylüyordu haklıydı amcamların bazı isteklerini karşılayamazdı ki onu biliyorlar öğrenmişler ama istemiyorlardı ama bu onu bilmiyordu söylememiştim ne yapacaktım ben haklıydı okulun bitmesine az bir zaman kalmıştı ayrılacak mıydık?
"İstemiyor musun Güneş benimle evlenmek ?"
"Saçmalama tabiki istiyorum"
"Sonra tekrar konuşalım olur mu?"
"Tamam"
Beni yurda bıraktıktan sonra gitmişti...

   

Selam millet nasılsınız?
Kitabın gidişatını nasıl buluyorsunuz?
Sizden bir ricam var bölüm sonundaki yıldıza  basarak destek olurmusunuz?
Okunmaya göre beğeni ve yorum az kalıyor bu durum devam ederse kitaba ara vermeyi düşünüyorum.
Hepinize desteĝi için teşekkür ederim görüşmek üzere :)

KENDİNİ SEV ( TAMAMLADI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin