ᴠᴏᴛᴇ ʙᴇꜰᴏʀᴇ ʀᴇᴀᴅɪɴɢ.
.
سۆنگهوون: باوەڕ ناکەم هێشتم گەمژەیەک بێتە ناو گانگەکەم
وای وت لە کاتێکدا هەناسەیەکی قوڵی هەڵمژی و دایەوە وە قژی خۆی بۆ دواوە هەڵدایەوە بە دەستەکانیسۆنگهوون: من ئەمەوێت ئەو بێ نرخەیە بگریت و بە زیندویی بیهێنیتە بەردەستم!!!
وای وت بە تورەیی و ئەو دەمانچەیەی کە لە دواوەی پانتۆڵەکەی بوو دەری کردهیسنگ: هوون! ئارام بەوە!
دەستی سۆنگهوونی گرت چونکە دەمانچەی لە دەست بویو ویستی لێی بسەنێتسۆنگهوون: چۆن هێمن بم؟! لە کاتێکدا ئەو گەمژەیی بێ نرخە شتێکی وای کردووە؟! ئەمەوێت بە زووترین کات گۆشتەکەی بدەم بە سەگەکانی بەردەرگا!!!!!
سۆنوو کە یەکێکە لە هاوڕێکانی گوێکانی خۆی گرت چونکە هوون زۆر بە توڕەیی و بە دەنگی بەرز هاواریی کرد.
جەی: سۆنگهوون دەنگت نزم کە گەر نا باش نابێت بۆت.
یەکێک لە هاوڕێکانی هوون وتی.سۆنگهوون: جەی! ناوم لە قوتابخانەکەی ئەو گەمژەیە تۆمار بکە هەر ئێستا.
جەی: بەجدیتە؟! تۆ تەنانەت حەزت بە قوتابخانە نییە و ڕقت لێیە ئێستا ئەتەوێ بچیت بۆ ئەوێ؟!
هوون: ئەوە تاکە ڕێگایە کە بگاتە دەستم پێویستە باجی ئەوە بدات کە کردویەتی.
چاوەکانی تا ئەهاتن ترسناکتر و تاریک تر ئەبوون وای لە هاوڕێکانی کرد بترسن.نیکی: کەوایە ناوی منیش تۆمار بکە منیش یەم
جۆنگوۆن & جەیک: ئێمەش
هیسنگ و سۆنوو جەی: باشە کەواتە ئێمەش دێین.
هوون: ئهم باشە بە زووترین کات ئەو کارە بکەن نامەوێت ئەو گەمژەیە ببینم بە دڵی خۆی بژی دوای ئەوەی دایک و باوکمی کوشت.
——
ن/ت پۆڤ:
ن/ت: ئایشش! ئەو کتێبە لە کوێیە! بەڕێز جیۆن ئەمکوژێت! دواکەوتووم بۆ پۆل!
زۆر بێزار بوو وە بە دوای کتێبی بیرکاریەکەی ئەگەڕا لە لای لۆکەرەکەمینا: بە دوای ئەمە ئەگەڕێیت؟
مینا کچێکە زۆر نزیکە لێمەوە بەڵام هاوڕێ نین..زەردەخەنەیەکی بچوکم بۆی کرد و کتێبەکەم لێی وەرگرت
ن/ت: چۆن دۆزیتەوە؟
مینا: لە کتێبخانەکە بەجێت هێشتبوو..
YOU ARE READING
ونـــــبـــــوومـــــ (PSH FF)
Fanfictionئایە ونبووم لە خۆشەویستی تۆدا؟.. ئەتوانم مێشکت بخوێنمەوە! بەڵێ بەڕێز مافیا!!