𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐅𝐈𝐅𝐓𝐄𝐄𝐍

115 14 235
                                    

A little bit of comment/vote won't end the world right?!...

.

وەک بیر خستنەوەیەک بۆ پارتی پێشوو:

ن/ت لە لایەن دوژمنی سۆنگهوون ڕفێندرا بە ناوی هان.....
هوون تەلەفۆنی بۆ کرا...پێی وترا کە ن/ت خۆشەویستی هان نییە..وە ئەو هیچ خۆشەویستێکی نییە...وە مینای هاورێی وتبووی کە ن/ت نەگەڕاوەتەوە ماڵەوە...هوونیش گەڕایەوە لای کوڕەکان بۆ ئەوەی قسە لەسەر ئەو بابەتە بکەت...
هوون دوژمنی هانە..هان خۆشەویستی کۆنی ن/ت..وە ن/ت بەکار ئەهێنێت دژی سۆنگهوون. بۆیە ئەیەوێت زۆر لە ن/ت بکات بۆ ئەوەی کە نهێنی سۆنگهوون و خاڵی لاوازی ئەو هان بلێت.

ئایە ن/ت ئەم کارە ئەکات؟..

یانخوود...سۆنگهوون ڕێگری لەم کارە ئەکات؟...

——

هوون پۆڤ..

گەڕامەوە ماڵەوە...کوڕەکان بە شڵەژاوی لەسەر قەنەفەکە دانیشتوون..

هیسنگ: خخ ئەوە سەرۆک هاتەوە.
بە بێزاری چاوەکانی گێڕا وەک ئەوەی گرنگی نەدات ن/ر ڕفێندراوە.

جەی؛ سۆنگهوون!!!! ن/ت رفێندراوە!!! خ خێرا پێویستە کارێک ئەنجام بدەین!!
بە ترساوی وتی.

هەناسەیەکی قوڵم هەڵمژی و دانیشتم..نازانم چی بکەم؟ ئایە ن/ت خیانەتمان لێ ئەکات و بەراستی خۆشەویستی هانە یان بێتاوانە؟...

نیکی: شتێک بلێ!! حەپەساویت!

سۆنوو: پێویستە بە پەلە کارێک بکەین...هان ن/تی رفاندووە؟

جۆنگوۆن : بێجگە لەو کێی ترە؟ بە بیرکردنەوەی من من ئەتوانم باش مرۆڤەکان بناسمەوە.
ن/ت لە کچێکی هێندە خراپ ناچێت..ئەگەر خراپ با ئەوە یارمەتی نەدەداین بە هێزی مێشک خوێندنەوەکەی هیونجین بکوژین.
جۆنگوۆن بە زیرەکانەو وردی قسەی کرد

هیسنگ: دیارە بۆیە یارمەتی داوین بۆ ئەوەی کە باوەری ئێمە بە دەست بهێنێت.

جۆنگوۆن بە گاڵتە جارانە پێکەنی.

جۆنگوۆن: وتم «من پێم وایە». تەنها بیرکردنەوەی خۆمە..

جەی: جۆنگوۆن راست ئەکات!!! بەلێ!!! ئەگەر ن/ت خراپ با یارمەتی نەدەداین هیونجین بکوژین!!!! *تفی قوت دا* و وە...ئەو....هیونجین و هان زۆر لێک نزیکن!!! گەر هان بە ن/ت وتبا هیونجین بکوژە؟ شتی وا نیە! هان زۆۆر هیونجینی خۆشدەویست...ئەوە دیارە ن/ت بێ تاوا—

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 21 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ونـــــبـــــوومـــــ (PSH FF)Where stories live. Discover now