6

1.4K 107 53
                                    

medya:Party Monster-The Weeknd

---

{Düz Yazı}

Kendime bir kere daha aynadan baktıktan sonra hazır olduğumu kabul edip telefonumu almıştım.Aşağı inerken Jimin'in mesaj attığını görmemle hemen mesaja girmiştim ki aniden kafamı birisine çarptığımda acıyla inledim.Kafamı kaldırmamla bu kişinin Jeongguk hyung olduğunu anlamak çok zor olmamıştı.Şerefsiz ne kadar kası varsa kafamı acıtmıştı..

"İyi misin?"

Gözleriyle beni adeta büyük bir beğeni ile süzerken gülümsemeyi ihmal etmemişti.Benden etkilendiğini fark ediyordum ama sadece bu kadardı işte.Çünkü o Jeongguk'tu aşık olmazdı...

"İyiyim.Müsadenle geçebilir miyim?"

Kafasını evet anlamında sallayarak bana eliyle yol verdiğinde yüzüne bile bakmadan -her ne kadar çok bakmak istesem dahi- yanından geçmiştim.O ise tam arkamdan beni takip etmişti.Abim ve birkaç arkadaşının oturup sohbet ettiğini görünce biraz çekinmiştim.Çok fazla insan olduğundan biraz utanıyordum açıkçası.

"Hyung bakar mısın?"

Bütün herkes bana kafasını çevirdiğinde yerin dibine girmek istedim.Bu cidden çok utanç vericiydi..

"Ooo Jongin böyle bir kardeşin var ve bizim haberimiz yok ha?"

Adını Bogum olarak bildiğim arkadaşı bana gülümsemiş ve göz kırpmıştı.O sırada Jeongguk hyung 'hah!' dedikten sonra ayağa kalkıp içki şişesini kafasına dikti.Tanrım bu da neyin nesiydi şimdi.Jongin hyung ise ikisine birden kaşlarını çatarak bakmış daha sonra ise  kafasını bana döndürmüştü.

"Efendim Taehyung"

"Hyung Jiminle dışarı çıkacağız biz"

Bana gülümseyerek baktıktan sonra kafasını tamam anlamında sallamış ve ayağa kalkıp yanıma gelmişti.

"Paran var mı bakalım?"

"Var hyung teşekkür ederim"

Sırtımı sıvazladığı sırada yanımıza gelen kişi ile şaşırmıştım açıkçası.Sinirli bir şekilde bakışları üzerimden gezinirken hala bu davranışlarında anlam arıyordum.

"Jongin sence bu kıyafet olmuş mu? Baksana her yeri açık"

Demesi ile başımdan aşağı kaynar sular dökülmüş gibi hissettmiştim.Bir dakika ya o kim oluyordu da bunu demeye cüret edebiliyordu?

"Afedersin anlamadım?"

"Giydiğin kıyafet fazla açık diyorum"

Kelimelerin üstüne bastıra bastıra söylediğinde ona bir adım yaklaşmış ve gözlerinin içine bakmıştım.

"İnan bu seni hiç ilgilendirmez Jeon Jeongguk"

Ağzını açıp bir şey söyleyeceği sırada duraksamış ve sinirli gözlerini bedenimde gezdirmeye devam etmişti.O sırada Jongin hyung konuşmaya başlamıştı bile.

"Evet Jeongguk kardeşimin ne giydiği seni neden bu kadar ilgilendirdi.Annem ve babam bile karışmıyor onun ne giydiğine.O özgür bir insan ve istediği gibi giyinir kimsede karışamaz!"

Abimin bunu demesi ile telefonumun titremesi bir olmuştu.Jimin'in mesajlarına kısaca cevap vermiş ve telefonu cebime koymuştum.Şu an olan bu gergin ortamdan cidden rahatsız olmuştum keşke Jimin bir an önce gelse...

"Bir hyungu olarak uyarmak istedim sadece"

Hyungumdu o benim doğru...Bir hışımla yanımdan geçip gittiğinde Jongin Hyung da peşinden gitmeye hazırlanıyordu ki onu kolundan tutup durdurmuştum.Biliyordum ki abim kendini tutamaz ve kavga ederlerdi bunun olmasını istemiyordum.

for us&taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin