8

1K 84 28
                                    

medya:Blue-V

---

{Düz Yazı}

Oturmuş olduğum yerden ayaklandım ve telefonumdaki playlistimi biraz karıştırdıktan sonra sevdiğim şarkılardan birini açmıştım.Üzerimde Jeongguk hyungun swearshirtü vardı ve onun gibi kokuyordu.Giyilmemiş olmasına rağmen onun gibi kokuyordu.O demişti al istediğini diye ben de onda en güzel duranı almıştım..

"Lanet müzik açılsana"

Bir yandan onu düşünürken başka bir iş yapmak benim için çok zordu.Sonunda şarkı açıldığında elime aldığım rastgele bir kalemi sanki bir mikrofonmuşçasına tutuyor ve şarkıyı söylüyordum.Evet hala Jeongguk hyungun evindeydim neden diye sormayın.Onun evindeyken o olmasa bile yanımdaymış gibi hissediyordum çünkü.En azından bir kez olsun yanımda hissediyordum...

On and on and on and my love
Sonsuzca ve sonsuzca ve sonsuzca ve aşkım

On and on and on, can we go?
Sonsuzca ve sonsuzca ve sonsuzca, gidebilir miyiz?

On and on and on and tomorrow  Sonsuzca ve sonsuzca ve sonsuzca ve yarın

On and on and on
Sonsuzca ve sonsuzca ve sonsuzca

What if I show you
Sana gösterirsem ne olur

And make it all new
Ve her şeyi yeni yaparım

Green, yellow, red, blue
yeşil, sarı, kırmızı, mavi

Whatever seems good to you
Sana iyi görünen her şey

달에게 하루
Aya bir gün

빌려온 별들
Ödünç aldığımız yıldızlar

널 보네 모두
Seni her yerde görüyorum

But baby you're still blue, blue
Ama bebeğim hala mavi, mavi

Blue, blue
Mavi, mavi

Blue, blue
Mavi, mavi

Blue, blue
Mavi, mavi

Hem şarkıyı söyleyip hem dans ediyordum.Küçüklüğümden beri hep şarkı söylerdim çünkü bana iyi geliyordu Jeongguk gibi..Şarkı bittiğinde yenisini açmak için telefonu elime aldığımda karşımda gördüğüm kişi ile donakalmıştım...

"Hyung?"

Gözlerinde çok farklı bir şey gördüm o an.Daha önce hiç görmediğim tarzda bir şeydi.Hayır nefret veya sinir değildi bu bambaşka bir şeydi.Ona seslenmeme cevap vermeden ağır ağır geldi yanıma ve aramızda bir adım mesafe kaldığında durdu.

"Gittin sanmıştım"

"Birazdan gidecektim"

Gözlerini üstümde gezindirdi daha sonra.O bana bakarken ne kadar utandığımı anlatamam çünkü altımda sadece iç çamaşırım olduğundan üstümdeki swearshirt elbise gibi duruyordu.

"Yakışmış.Ben de durduğundan daha çok hemde"

Al işte deme onu deme.Kalbim sakin olur musun şu an seninle uğraşamam.Jeongguk cidden kalbime hiç iyi gelmiyordu..

"Şey ben gitsem iyi olacak abim merak etmiştir"

"hmhm tabi merak etmiştir abin"

Hızlı bir şekilde odadan çıktığım sırada o da arkamdan gelmişti.Merdivenleri indiğimde koltuğun üstünde duran çantamı alacağım sırada kolumdan tutulup sırtımın arkamdaki bedenle buluşması bir olmuştu.

for us&taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin