medya:Stay Alive-Jungkook
--
{Düz Yazı}
"Ha?Ne?Jeongguk şaka mı yapıyorsun?Bogum hyungtan bahsediyoruz"
"Ha yani ben yalan söylüyorum?"
Belimdeki elleri sıkılaşırken beni kendine daha çok çekmişti.Sanki hiç yakın değilmişiz gibi daha da yakınlaşmıştık birbirimize
"Taehyung soruma cevap ver"
Fısıltı şeklinde söylediği şeyleri algılamakta zorlanmıştım.Bana yakınlığı aklımı yitirmeme sebep olurken kulağıma fısıldaması ayaklarımın tutmamasına sebep oluyordu.Eğer beni bıraksaydı yere yığılabilirdim...
"Şey..hayır tabiki ama Bog-"
Lafım dudağıma bastırılan parmaklarla yarıda kesilmişti.Gözlerini gözlerimle buluşturmuştu.O kadar derin bakıyordu ki gözlerimin içine...
"O zaman bana o herifi savunma!"
Neden böyle davranıyordu?O onun arkadaşı değil miydi?Bogum hyungun öyle bir şey yapabileceğini hiç düşünmemiştim.Arada garip davranıyordu ama bu kadar ileri gider miydi?
"Hyung o senin arkadaşın"
"Hah!Bogum mu benim arkadaşım?Komikmiş"
"Anlamadım?"
"Hiçbir şeyden haberin yok Taehyung"
Alaycı bir şekilde bunu söylemesi sinirimi bozmuştu.Onu kendimden uzaklaştırdığımda çok sinirlenmiş görünüyordu..
"Bogumu tanımıyorum ve senide Jeongguk..seni de "
"Doğru haklısın beni tanımıyorsun ama o Bogum itini tanıyor gibisin.Çok emin konuştuğuna göre!Ne o?Yoksa onunla yattın mı?"
Hafif şekilde sesini yükselttiğinde irkilmiştim.O dediği şeyden sonra ise sert bir tokat atmıştım.Bir eliyle yanağını tuttuğunda biraz fazla sert olduğunu fark etmiştim çünkü canı acımıştı..O günkü Jeongguk ile şu an konuştuğum kişi aynı mıydı cidden?Ya da ben mi öyle olduğuna inandırmıştım kendimi..
"İğrençleşiyorsun yapma!"
Bir parmağım havada ona hesap sorar gibi duruyordum.Gözlerim dolu doluydu dediği şey çok çirkince bir şeydi ve ben bunu sevdiğim adamın ağzından duymuştum.
"T..Taehyung özür dilerim"
"Git Jeongguk yalnız bırak beni"
"Taehyung lü-"
"SANA GİT DEDİM"
Gözümdeki yaşları artık tutamamış ve ağlamaya başlamıştım.O ise hiçbir şey yapmamış ve odamın kapısını sertçe kapatıp gitmişti.Bu kadar mıydı her şey?Bu kadar basit miydi?Elime telefonumu almış ve Jimin'e yazmıştım.
---
whatsapp sohbeti
Cimile ve TaehyungTaehyung
jismin
Bwen cok körü hisswdiyoeum
Uyumamis ol şütfenCimile
tae
noldu askim
niye bozuk yaziyosun lan
sarhos musun??????Taehyung
hmayir aptqal agliyeoymCimile
NE DEMEK AGLIYOEUM
SAKA MI YAPIYOSUN?
AZ ÖNCE GÜLÜYODUN
NEDEN AGLIYOSUN
YİNE O OROSPU JEONGGUK UN İSİ DİMİ
AGZINA SICICAM ONUN