16

648 57 36
                                    

medya:
I Wanna Be Yours-Arctic Monkeys

--

"ne?"

"Doğru duydun Taehyung sana aşık oldum"

Hala dediği şeyin şokundaydım.Dediği şey gerçek miydi yoksa rüya mı görüyordum bilmiyordum.Tekrar gözlerimi ona çevirdiğimde gülümseyerek yüzüme bakıyordu.Daha sonra ise bir eliyle yüzümü okşamaya başlamıştı.

"Gerçek misin yoksa rüyada mıyım emin olamıyorum"

"Seni gerçek olduğuma inandırabilirim"

"Nası-"

Lafımı daha tamamlaman dudaklarımın üstünde yumuşacık bir baskı hissetmiştim.O şu an dudağımı öpüyordu ve ben sanırım bayılacaktım..bu gerçekti...o gerçekti..Dudaklarını dudaklarımdan ayırdığında dudağını yaladı

"Çilek tadı...inandın mı şimdi güzelim?"

Kafamı evet anlamında salladığımda gülümsedi ve saçlarımdan öptü.Bana o kadar narin davranıyordu ki kendimi bebek sanmadım değil...

"Taehyung sevgilim ol"

"Ha?Ne?

Bir anda söylediği şey işe bağırmıştım evet şu an içimde ne kadar kelebek varsa delirmiş durumdaydı.Sevgilim ol mu demişti o bana?Sevgilim...Jeongguk ve ben...

"Özür dilerim bağırmak istemedim"

"Cevabını bekliyorum"

"Cevap şey ben-"

Bir eliyle saçlarımı okşamaya başlamış daha sonra ise yanağımı okşamaya başlamıştı.İlk defa gözlerinde değişik bir bakış görmüştüm.Gözlerinin içi parlıyordu bu cidden benimle olduğu içindi.Kalbim deli gibi çarpıyordu ve onunki de aynı şekildeydi...

"Olurum ama-"

"Aması yok Taehyung..Eğer kabul ettiysen gerisini düşünme güzelim tamam mı?"

Saçlarımdan öpmüş ve kafamı göğsüne yaslamıştı.Bana sıkıca sarıldığında bende ona sıkıca sarılmıştım.Nasıl yani biz şu an sevgili miydik?

"Jeongguk"

"Efendim bebeğim"

"Sevgiliyiz dimi şu an?"

"Hıhım evet sevgilim...hadi uyuyalım"

Tekrardan saçımı öptükten sonra gözlerimi kapatmış ve kendimi uykuya teslim etmiştim...

Gözlerimi araladığımda dün yaşananların rüya olup olmadığını anlamak için kafamı kaldırmıştım ve rüya değildi.Jeongguk tam anlamıyla bebek gibi karşımda uyuyordu ve bu cidden beni deli ediyordu.Ellerim yavaşça saçlarına gitmiş ve okşamaya başlamıştım.Yumuşacıktı saçları...

"Şimdi de dudağımı öpmeye ne dersin?"

Hemen ellerimi geri çektiğimde belimdeki kollarını sıkılaştırmış ve gözlerini açmıştı.Yüzündeki gülüşü tarif edilemez güzellikteydi ve bu benim kalbime zarardı..

"Yah!Sen uyumuyor muydun?"

"Tch hayır..seni izlemek varken uyumak pek cazip gelmedi"

"Jeongguk aniden şöyle şeyler söyleme kalbim dayanmıyor ayrıca ne demek uyumadım?"

"Çok güzeldin izlemeye doyamadım bir baktım sabah olmuş bebeğim"

Utancımdan kafamı göğsüne yaslamış ve ona sıkıca sarılmıştım.O ise gülmeye başlamış ve saçlarımı öpmüştü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

for us&taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin